English

مدیر دارالقرآن اهلبیت (ع) در گفتگو با موج؛

برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی در سال گذشته در خمینی شهر

مدیرعامل دارالقران اهلبیت (ع)خمینی شهرگفت: در سال گذشته 150 جلسه فرهنگی برای قرآن آموزان وخانواده ها در خمینی شهر برگزار شد.

برگزاری 150 برنامه فرهنگی در سال گذشته در خمینی شهر

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا قربانیان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به برگزاری 150 برنامه فرهنگی در سال گذشته در خمینی شهرگفت: در هر مجموعه فعالیتهای فرهنگی آن مجموعه باید نقش بسزایی درسطح فکری و اخلاقی آن مجموعه داشته باشد.

وی فعالیتهای فرهنگی را حائز اهمیت برشمرد و افزود: در دارالقرآن اهلبیت (ع)در سال 97 برنامه هایی برای شرکت کنندگان در مجموعه ارائه کرد که از جمله آنها پاتوق های مادرانه که از اساتید شاخص کشوری استفاده شد.

مدیر عامل دارالقرآن اهلبیت (ع) به برپایی موکب در ایام ماه محرم و ایستگاه های صلواتی  در ایام ولادت ائمه اشاره کرد و گفت: آموزش وپرورش شهرستان خمینی شهر نیز همکاری خوبی  در پیاده کردن برنامه های فرهنگی مدارس دارد و جشن تکلیف دانش آموزان وجشن قرآن پیش دبستانی ها و پایه سوم دختران از جمله این برنامه هاست.

وی اظهار کرد: طبق سفارش ائمه در بزرگ شمردن عید ولایت اطعام دادن خانواده های قرآنی را از دیگر این فعالیتها برشمرد و ادامه داد:در ماه مبارک رمضان جامعه روشندلان مهمان مجموعه دارالقرآن بودند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانیان افزود: در بحث اردوهای زیارتی تاکنون سفرهای دانش آموزی و خانوادگی بسیاری برگزار گردیده که مورد استقبال خانواده های قرآنی قرار گرفته است.

مدیر عامل دارالقرآن اهلبیت (ع) به برگزاری اردوی پله پله تا خدا اشاره کرد وگفت: در یک طرح سه روزه مهمان 5000دانش آموز در اردوگاه شهدای درچه بودیم.

به گزارش موج، درسال 97بیش از 150 جلسه درمجموعه دارالقرآن برگزار گردید که 70 جلسه پاتوق مادرانه با حضور اساتیدی مانندحجت   الاسلام والمسلمین عالی وراشد یزدی و رفیعی و....دائر گردید و40جلسه پاتوق دخترانه و 30 جلسه با حضور فعالان فرهنگی شهرستان برگزار گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی