English

گردهمایی طلایه داران تبلیغ در ماه مبارک رمضان در خمینی شهر

طلاب مبلغ به جهت تبیین بیانیه رهبری در گام دوم در دارالقران اهلبیت (ع) خمینی شهر گرد هم آمدند.

گردهمایی طلایه داران تبلیغ در ماه مبارک رمضان در خمینی شهر

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج خمینی شهر گفت:هر سال در ماه مبارک رمضان مبلغینی از شهرهای قم و تهران واصفهان جهت تبلیغ به شهرهای محروم اعزام می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کوچکی  اظهار داشت: به همین منظور امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین گردید درخصوص اعزام و اهداف تبلیغ در شهرستانها جلسه ای با حضور طلاب مبلغ در محل دارالقرآن اهلبیت (ع) خمینی شهر برگزار گردید.

وی با بیا ن اینکه رهبر معظم انقلاب بر اجرای گام دوم انقلاب  تاکید دارند، افزود:در خصوص مباحث گام دوم نکاتی وجود دارد که حجت الاسلام والمسلمین دهقان کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات در جمع مبلغین سخنانی را بیان نمود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر  اذعان کرد: در سامانه  ساماندهی تبلیغ مبلغان 95 نفراز طلاب  ثبت نام کرده اند  که اعزام آنها صورت پذیرفته و اعزام رسمی غیر از ائمه جماعات از کارهای دیگر سازمان تبلیغات شورای اسلامی است که 40 نفر از طلاب برادر برای بحث اعزام و50نفر از خواهران ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام کوچکی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه ها جزءخوانی است که روحانیون در جلسات قرآن حضور دارند و مبنای سخنرانی که برای نمازگزاران ارائه می شود ، تبیین بیانیه سخنان مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه