English

پزشکیان ولادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ولادت امام حسن مجتبی (ع) را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

پزشکیان ولادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج،  مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی پانزدهم رمضان مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

پزشکیان در نطق قبل از دستور امروز مجلس گفت: در اواسط ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت امام حسن(ع) مجتبی هستیم. به شما نمایندگان، ملت شریف ایران و همه مسلمانان جهان تبریک می‌گویم و از خداوند خواستارم ما را واقعا از رهروان واقعی این امام بزرگوار قرار دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: همچنین امیدوارم خداوند متعال در ماه مبارک رمضان به ما این توفیق را بدهد رهرو راستین این امام همام باشیم، ان‌شاءالله.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمدی

    نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سلام
    نمایندگان محترم با قبولی طاعات و دعا برای سربلندی ایران در ایام لیالی القدر
    نمایندگان محترم، کشور باید بتواند مواد خام تولیدات را خودکفا کند، قطعه سازی خوب است، اما دانشگاه ها و مراکز علمی و نوبنیان و صنعت باید در علوم پایه بتوانند مواد خام تولیدات را خودکفا کنند، چه بسا مواد خام وارداتی فاسد باشد و این یعنی خرابی قطعه ی ساخته شده و عمر کوتاه آن و بمرور زمان به اقتصاد ضربه می زند، چون هر جا بکار رود عمر کوتاهی دارد و هی باید ارز کشور خارج شود ، مگر در مواد خام و کیفیت آن اطمینان داشت که باز هم خودکفایی بهتر است و خودکفایی عملی در تولید مواد خام اولیه اقتصاد را بیمه می کند و علوم پایه در دانشگاهها و مراکز علمی و نوبنیان ها باید بتواند مواد خام تولیدات را بومی کند، هزینه دارد اما منفعت آن بمرور زمان بیش از هزینه ی آن است.
    در پنای خداوند متعال، موفق و موید باشید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه