English

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توسط شهرداری انجام می شود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بمنظور رفاه حال داوطبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی اختصاص داده شده است.

جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توسط شهرداری انجام می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر جمشید نژاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه آزمون کارشناسی ارشد برگزارمی شود و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تمهیدات ویژه ای را برای  شرکت کنندگان در آزمون اندیشیده است.

جمشید نژاد با اشاره به  ایستگاه اتوبوس های ذکر شده  اظهار داشت: ۶ دستگاه در میدان آزادی و چهار دستگاه نیز در میدان انقلاب جهت انتقال داوطلبان آزمون به محل برگزاری اقدام می کنند.

وی ادامه داد: همچنین 6 دستگاه اتوبوس از میدان آزادی داوطلبان شرکت در آزمون را به سمت دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران، دانشگاه کردستان و دانشگاه پیام نور انتقال می دهند.

وی افزود: چهار دستگاه اتوبوس نیز از میدان انقلاب به سمت دانشکده فنی یزدان پناه داطلبان شرکت در این آزمون را جابجا می کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: اتوبوس های اختصاص داده شده از ساعت ۶ صبح در ۲ میدان اصلی آزادی و انقلاب مستقر شده وپس از اتمام فرآیند برگزاری آزمون نسبت به انتقال داوطلبان به هسته مرکزی شهر اقدام می کنند.

سازمان سنجش آموزش کشوردر اطلاعیه ی ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنانی که در اثر جاری شدن سیل اخیر در بخش هایی از شهرها و استانهای کشور دچار آسیب شده اند اعلام کرد تعویق زمان برگزاری آزمون باتوجه به بررسی های انجام گرفته در شورای سنجش و پذیرش دانشجو و دلایل مشروح امکان پذیر نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه