English

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان اعلام کرد:

نامگذاری مدارس جدید الاحداث بنام شهدای کردستان

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان، کلیه مدارس جدید الاحداث در استان بنام شهدا نامگذاری می شود.

نامگذاری مدارس جدید الاحداث بنام شهدای کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رشید قربانی ظهر امروز شنبه در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: کمیته فرهنگیان و دانش آموزان یکی از کمیته های کنگره 5400 شهید استان کردستان است که در راستای برگزار هر چه بهتر آن برنامه های متعددی را برگزار کرده است.

مدیر کل آموزش وپرورش کردستان اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به اردوی راهیان نور با محوریت کنگره 5400 شهید استان کردستان را از جمله فعالیت های انجام شده اعلام کرد و افزود: این اردوها با هدف توسعه و تعمیق باورهای انقلابی دانش آموزان، گسترش فرهنگ شهادت و ایجاد تحکیم در پیوند عاطفی و روانی دانش آموزان با نسل های قبلی انقلاب برگزار شد.

وی نامگذاری مدارس جدید الاحداث در شهرستان ها و مناطق استان و کلاس های درس در مدارس به نام شهدا و برگزاری اجلاسیه شهدای مظلوم استان به صورت متمرکز در تمام شهرستان ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات انجام شده در این ارتباط اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در راستای برگزاری این کنگره همچنین فضای ادارات و مدارس به تصاویر و خاطرات شهدای مظلوم کردستان مزین و آثار شهدای دانش آموز و فرهنگی استان نیز جمع آوری شده است.

رئیس کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره 5400 شهید کردستان یادآور شد: برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی و فرهنگی و هنری دانش آموزان با محوریت شهدای استان، تهیه بروشور از زندگی نامه شهدا و برگزاری جشنواره نقاشی و قصه گویی کودک و نوجوان با موضوع شهدای استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره سرود دانش آموزی با موضوع گرامیداشت 5400 شهید استان به 2 زبان ُکردی و فارسی و آماده سازی 16 گروه در سطح استان برای اجرا در برنامه ها و اجلاسیه های کنگره نیز از دیگر برنامه های اجرا شده، است.

قربانی برگزاری مسابقه انشا نویسی گرامیداشت 5400  شهید استان در میان دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: این مسابقه با موضوعات نامه ای به شهید، نقش شهیدان مظلوم استان در تامین امنیت منطقه و چگونه راه شهیدان را ادامه دهیم برگزار شده است.

 مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره 5400 شهید کردستان گفت: بیش از 26 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این استان در قالب اردوی راهیان نور و با محوریت این کنگره به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه