English

مدیر کل راهداری اردبیل:

۳۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی اردبیل انجام شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری با هدف ارتقا ایمنی محورها، 300 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی انجام شده است.

300 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی اردبیل انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان تصریح کرد: تداوم خط کشی محورها و سایر خدمات راهداری نیازمند حمایت فرمانداران در تخصیص اعتبارات شهرستانی است.

وی افزود: با توجه به ضرورت خط کشی محورهای روستایی انتظار می رود فرمانداران در این خصوص یاریگر ما بوده و در تامین اعتبارات مشارکت کنند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به آشکارسازی و رنگ آمیزی سرعت‌گیرها گفت: آشکار سازی سرعت گیر ها در محورهای اصلی و بزرگراهی انجام شده و در محورهای فرعی و روستایی نیز 80 درصد از آن به اتمام رسیده است.

رحمتی به آمادگی اداره کل در ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات عید فطر و تعطیلات تابستانی پیش رو اشاره کرد و گفت: اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی و جاده های گردشگری مستقر هستند.

وی با اشاره به نقش موثر مجتمع‌های بین راهی در کاهش تصادفات اظهار کرد: به همین دلیل از احداث مجتمع‌ها حمایت می‌کنیم و حتی رمپ ورودی و خروجی مجتمع نیز با حمایت اداره کل اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت 12 مجتمع در سطح استان بیان کرد: 34 درخواست دیگر نیز در حال بررسی و استعلام است؛ در بررسی‌ها رعایت ضوابط اولویت ما است به عنوان مثال مجتمع خدماتی باید در فاصله حداقل 30 کیلومتری شهرها احداث شود و در خواست‌های مغایر این بند قانونی داریم که مورد تایید نیست.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام توان خود را برای ایمن سازی محورها به کار گرفته و انتظار می رود در بحث روشنایی جاده ها نیز از محل اعتبارات استانی پروژه های اداره کل حمایت شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی