English

مدیر کل راهداری اردبیل مطرح کرد؛

فعالیت ۶۸ شرکت حمل و نقل بار و مسافر در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 68 شرکت حمل و نقل بار و مسافر در سطح استان اردبیل خبر داد.

فعالیت 68 شرکت حمل و نقل بار و مسافر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی امروز در در جلسه کمیسیون ماده 12 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: در حال حاضر 9 شرکت حمل و نقل بار و 59 شرکت حمل و نقل مسافر در سطح استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات کالا، مسافر و ترافیک ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای این استان در کمترین زمان بررسی می شود افزود: به منظور تکریم ارباب رجوع و کیفیت بخشی به خدمات از هیچ کوتاهی و تخلفی چشم پوشی نمی کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: حمل و نقل ایمن مسئولیت اصلی ناوگان جاده ای است و بر همین اساس کمیسیون های ماده 11 و 12 واحد حقوقی به صورت مستمر فعالیت شرکت ها را رصد می کنند.

رحمتی بیان کرد: سال گذشته 19 جلسه در کمیسیون ماده 11 و 15 جلسه در کمیسیون ماده 12 تشکیل شده و بعد از بررسی پرونده ها 320 رای در کمیسیون ماده 11 و 53 رای در کمیسیون ماده 12 صادر شده است.

وی تصریح کرد: در پی بررسی پرونده ها تخلف چهار شرکت باری نیز محرز شده که به دلیل عدم پرداخت کرایه رانندگان و مغایرت دربارنامه صادره بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه تعداد ناوگان حمل و نقل جاده ای استان 7600 دستگاه است، افزود: 12 هزار و 200 راننده نیز در این ناوگان خدمات ارائه می کنند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه