English

مدیر کل راهداری اردبیل خبر داد؛

کاهش بیش از ۴ درصدی جابجایی مسافران در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از کاهش بیش از 4 درصدی جابجایی مسافران در سطح استان اردبیل خبر داد.

کاهش بیش از 4 درصدی جابجایی مسافران در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی در بازدید از شرکت های حمل و نقل مسافر اردبیل افزود: در دو ماهه نخست امسال،320 هزار و 764 نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه جا شده است.

وی با اشاره به جابه جایی 334 هزار و 751 مسافردر دو ماهه نخست سال گذشته، گفت: جابه جایی مسافر با کاهش 4.2 درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته مواجه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: در دو ماهه نخست سال 45 هزار و 515 سفر نیز به ثبت رسیده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته با 46 هزار و 662 سفر با افت 2.46 درصدی مواجه است.

رحمتی بیان کرد: در سال جاری به دلیل تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی، بار شکایات مردمی نیز با کاهش همراه است و میزان رضایت مندی افزایش یافته است.

وی به فعالیت 59 شرکت مسافربری در استان اشاره کرد و گفت: سالانه به صورت میانگین بیش از 2 میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد: مطابق بررسی های صورت گرفته ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تصادفات جاده ای را دارد که این مهم در سایه آموزش های مستمر حاصل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه