English

معاون اول قوه قضائیه؛

تحت فشار قرار دادن ایران در موضوع اقتصادی برای وادارکردن به تسلیم و مذاکره است

معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف دشمنان به خصوص آمریکایی ها تحت فشار قرار دادن مردم در موضوع اقتصادی برای وادارکردن ایران به تسلیم و مذاکره است.

تحت فشار قرار دادن ایران در موضوع اقتصادی برای وادارکردن به تسلیم و مذاکره است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در آئین معارفه رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: راه حل مبارزه عملی با جنگ اقتصادی و روانی دشمنان تلاش مضاعف همگانی برای اجرای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است که عزم جهادی را طلب می کند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در شرایط کنونی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را در جنگ اقتصادی و روانی شکست دهیم باید مردم و مسئولان با همبستگی دست در دست هم برای تقویت بنیان اقتصادی کشور و توسعه، تولید و اشتغال به وظایف خود که از اهمیت زیادی برخوردار است، عمل کنند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: دشمن بعد از ۴۰ سال شکست در حوزه های نظامی و سیاسی علیه نظام اسلامی در مساله اقتصاد و تضغیف آن به شدت متمرکز شده و راه برون رفت از آن نیز همان توصیه های مقام معظم رهبری است که رونق تولید و اقتصاد مقاومتی را بارها یادآوری کرده ا ند.

اژه ای تصریح کرد: هدف دشمنان به خصوص آمریکایی ها تحت فشار قرار دادن مردم در موضوع اقصادی برای وادارکردن ایران به تسلیم و مذاکره است در حالی که تاریخ انقلاب اسلامی گویای این موضوع است که عزت و عظمت ملت و کشور تنها در سایه مقاومت و تکیه به درون و ایستادگی و ولایتمداری به دست می آید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال برخی القائات شیطانی هستند، یادآور شد: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب، تحریم ها و توطئه های مختلف دشمنان را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و بدون شک در آینده هم همچنان با بصیرت، دشمن شناسی، وحدت و ولایتمداری بر استکبار و حامیان آنها پیروز می شوند و این حکم قطعی است که به دست می آید.

معاون قوه قضائیه تاکید کرد: همه عزت ها و سعادت ها در گرو ایمان به خدا، توکل به او، هوشیاری، دشمن شناسی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است و باید این روحیه و عظمت روز به روز در بین آحاد مردم و مسئولان اجرایی تقویت شود که قطعاً توطئه های کفر جهانی و اذناب آنها نقش بر آب خواهد شد.

اژه ای در ادامه به اهمیت روز جهانی قدس و توطئه های آمریکا و اسرائیل غاصب علیه مردم فلسطین در سال های گذشته اشاره کرد که در سایه قدرت و وحدت تمام نقشه های آنها یکی پس از دیگری خنثی شده و در آینده نیز اقتدار از آن ملت فلسطین است که به مقاومت جانانه خود ادامه می دهد.

این مقام قضایی در ادامه راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار مهم و حیاتی ذکر کرد و بیان داشت: در سایه ایستادگی مردم فلسطین به رغم همه توطئه ها امروز اسرائیل غاصب از همه زمان ها در ذلت و انزوای بیشتر قرار گرفته و جبهه مقاومت در سایه ایمان و بصیرت در اوج قدرت و عزت است و روز به روز بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود و باید روز قدس را به روز ذلت استکبار تبدیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه