English

با انعقاد تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی اصفهان وبانک صنعت و معدن ایران؛

سقف اعتبارات بانک صنعت و معدن استان اصفهان به ۵ برابر افزایش یافت

با انعقاد تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی اصفهان وبانک صنعت و معدن ایران سقف اعتبارات بانک صنعت و معدن استان اصفهان به 5 برابر افزایش یافت.

سقف اعتبارات بانک صنعت و معدن استان اصفهان به 5 برابر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی اصفهان و بانک صنعت و معدن ایران سقف اعتبارات بانک صنعت و معدن استان اصفهان به 5 برابر افزایش یافت.

مسعود گلشیرازی بیان داشت:افزایش مولفه های تولید یکی از چالش های تولیدکنندگان در شرایط کنونی است و بانک ها با افزایش سقف تسهیلات می توانند در سال رونق تولید به تولیدکنندگان کمک کنند.

وی افزایش 5 برابری حد اعتباری بانک صنعت و معدن استان اصفهان را گام موثری برای حل مسایل مالی فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: نرخ ارز طی یک سال افزایش چمشگیری داشته و واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه به منابع مالی بیشتر از گذشته نیاز دارند.

گلشیرازی تصریح کرد: اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان پارلمان بخش خصوصی از حمایت بانک صنعت و معدن در گشایش ال سی پروژه  قطار پرسرعت اصفهان - تهران و نگاه توسعه ای این بانک در پروژه های زیر بنایی و تولیدی استان اصفهان قدردانی می کند.

اتاق بازرگانی اصفهان (1)

رییس اتاق بازرگانی اصفهان قبول عاملیت و تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری در استان اصفهان به میزان سه میلیارد یورو در سال ٩٨ از سوی بانک صنعت و معدن را یکی دیگر از درخواست های فعالان اقتصادی بیان کرد و افزود:ایجاد  واحد ارزی بانک صنعت و معدن در استان اصفهان نیز می تواند ارائه خدمات در امور ریالی و ارزی فعالان اقتصادی را تسریع بخشد.

فعالان اقتصادی فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

مدیر عامل بانک صنعت و معدن ایران نیز در این نشست گفت:در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم ، فعالان اقتصادی به عنوان فرماندهان این جنگ و بانک ها و سازمان های دولتی به عنوان سربازان آنان نقش موثری در پیروزی این جنگ ایفا می کنند.

حسین مهری تاکید کرد:اگر در این شرایط در خدمت فعالان اقتصادی نباشیم خائن به مملکت شناخته می شویم و باید با همکاری یکدیگر تلاش کنیم تا یک کارگر   بیکار نشود و یک اشتغال نیز ایجاد شود.

وی اضافه کرد:تاکنون ١٧ میلیارد و ٢٠٠میلیون یورو تعهدات ارزی این بانک ازطریق فایناس و منابع صندوق توسعه ملی تامین شده است.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن ایران از کاهش ١٧ درصد پست مدیریتی زائد در این بانک خبر داد و گفت:مدیریت بانک تلاش می کند که تسهیلات در کمترین زمان در اختیار  فعالان اقتصادی قرار گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی