English

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در گفت‌و‌گو با موج:

وضعیت کارکنان تعلیقی موسسه مالی و اعتباری منحله آرمان به زودی تعیین تکلیف می شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه با معاون نظارت بانک مرکزی جهت تعیین تکلیف کارکنان تعلیقی موسسه منحله آرمان خبر داد.

وضعیت کارکنان تعلیقی موسسه مالی و اعتباری منحله آرمان به زودی تعیین تکلیف می شود

محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، از برگزاری جلسه با فرهاد حنیفی معاون نظارت بانک مرکزی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت کارکنان تعلیقی موسسه مالی و اعتباری آرمان خبر داد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، گفت: در جلسه مشترکی که با معاون نظارت بانک مرکزی داشتیم، شرایط کارکنانی که تلویحاً اخراج شده اند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اینکه عده ای جوان تحصیل کرده وارد یک مجموعه مالی شده اند، بعضاً تشکیل خانواده داده اند و دارای فرزند یا فرزندانی هستند و به راحتی به خدمت آنان در یک موسسه مالی خاتمه داده شود، موضوعی است که به راحتی نمی توان از آن گذشت.

ملکشاهی راد، تصریح کرد: موسسه ملل تعهداتی نسبت به موسسه آرمان داشته که به آن عمل شده، لکن در شرایط کنونی، عده زیادی از کارکنان موسسه آرمان چشم انتظار تصمیمات مدیران موسسه ملل هستند.

وی، افزود: برخی از کارکنان شکایاتی تقدیم دستگاه قضایی و زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرده اند، برخی مستاصل مانده اند تا ببینند چه تصمیمی در خصوص ادامه همکاری‌شان گرفته خواهد شد و برخی نیز پذیرفته اند تا در ازای دریافت مبلغی با مجموعه ملل تسویه حساب کنند. لذا لازم است تا به این شرایط خاتمه داده شود و موضوع تعیین تکلیف شود.

هفته آینده، موضوع در دفتر معاون نظارت بانک مرکزی پیگیری می شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آقای دکتر حنیفی معاون نظارت بانک مرکزی تمامی موارد را به دقت مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد تا هفته آینده، جلسه ای با حضور مسوولین امر و نماینده کارکنان تعلیقی در دفتر ایشان برگزار و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

محمدرضا ملکشاهی راد، گفت: امیدوارم در جلسه پیش رو، وضعیت کارکنان معلق از خدمت موسسه آرمان بررسی و تعیین تکلیف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه