English

با حضور مدیرکل بنیاد مسکن و نماینده مردم خرم آباد و چگنی؛

عملیات جابجایی روستای کولوی بخش پاپی آغاز شد

با حضور مدیرکل بنیاد مسکن لرستان و نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، عملیات جابجایی روستای سیل زده کولوی آغاز شد.

عملیات جابجایی روستای کولوی بخش پاپی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، در آئینی با حضور مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان و محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ، عملیات جابجایی روستای کولوی بخش پاپی آغاز شد.

در این مراسم که اهالی روستا نیز حضور داشتند، محمدرضا ملکشاهی راد، جابجایی این روستای یک اولویت دانست و گفت: دیدیم که در سیل لرستان، اهالی محترم این روستا چگونه در معرض خطر قرار گرفتند، لذا از همه ظرفیت ها استفاده شد تا نسبت به جابجایی کولوی اقدام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که صورت گرفت، 36 قطعه زمین تفکیکی به منظور انتقال این روستا به محل جدید در اختیار ساکنین قرار گرفته که امیدواریم باعث شود تا اتفاقات ناخوشایند سیل ویرانگر اخیر به فراموشی سپرده شود.

در ادامه این مراسم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان نیز گفت: بنیاد مسکن با پرداخت سقف تسهیلات  400 میلیون ریالی مسکن روستایی، در اجرای عملیات انتقال این روستا مشارکت خواهد کرد.

مسعود رضایی، افزود: به منظور فراهم کردن خدمات زیربنایی در این روستا، مشارکت و همکاری ادارات خدمت رسان لازم و ضروری است که امیدوارم با دستور مقامات ارشد استان و پیگیری مجمع نمایندگان استان، اقدامات مقتضی هرچه زودتر انجام شود.

وی، ادامه داد: اولویت اصلی ما رضایت مردم است، بنیادمسکن شهرستان خرم آباد با مشارکت مردم و در اسرع وقت، نسبت به تشکیل پرونده و معرفی مردم روستای کولوی به بانک جهت اخذ تسهیلات اقدام خواهد کرد لذا بدیهی است تا اهالی روستا در تشکیل پرونده کوشا باشند.

جابجایی روستای کولوی

گفتنی است پس از وقوع سیل ویرانگر فروردین ماه سال جاری در لرستان، مدیران و کارشناسان ارشد استان بر آن شدند تا روستای کولوی از توابع بخش پاپی شهرستان خرم آباد با جمعیتی بالغ بر 175 نفر طبق سرشماری سال 95، در مکان دیگری ساخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه