English

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی؛

افرادی را به شورا بفرستید که مسجد را قبول داشته باشند/در انتخاب شهردار تسلیم تصمیم دیگران نشوید

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شورا در اسلام و نظام اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد و شما را به خدا قسم می‌دهم که در انتخاب شوراها دقت کنید و افرادی را به شورا بفرستید که مشورت کردن و مسجد را قبول داشته باشند و دلسوز مسائل دینی و اسلامی باشند.

افرادی را به شورا بفرستید که مسجد را قبول داشته باشند/در انتخاب شهردار تسلیم تصمیم دیگران نشوید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباسی با بیان اینکه مسجد زیبا در هر محله‌ای نشان از شخصیت مردم و پایبندی به نظافت به عنوان یکی از نشانه‌های ایمان در قلوب است، گفت: مقصود از بهداشت و نکوداشت مساجد، پاکیزگی ظاهری مسجد برای یک شب نیست بلکه این مکان امن الهی باید در همه ایام سال نظافت شود و بهترین جا برای حضور مردم باشد.

وی ضمن ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها تاکید کرد: شورا در اسلام و نظام اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد و شما را به  خدا قسم می‌دهم  که در انتخاب شوراها دقت کنید و افرادی را به شورا بفرستید که مشورت کردن و مسجد را قبول داشته باشند و دلسوز مسائل دینی و اسلامی باشند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: شهرهای یزد و رودان هنگام انتخاب شهردار اعلام کردند که کسانی که می‌خواهند شهردار شوند کارنامه خود را ارائه دهند و سپس بهترین فرد را به عنوان شهردار انتخاب کردند اگر چنین نباشد افرادی در شورا  نفوذ می‌کنند و شهردار دلخواه خود را بر کرسی می‌نشینند.

وی ابراز داشت: در انتخاب شهردار تسلیم تصمیم دیگران نشوید و مستقل باشید و کسانی را برای شورای شهر انتخاب کنید که ولادت امام زمان را قبول داشته باشند و همچون شهرهای دیگر این روز را گرامی بدارند.   

خطیب جمعه بندرعباس ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس و روز جهانی کار و کارگر خواستار تکریم بیش از پیش کارگران شد. 

 نعیم‌آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به جنایات آل سعود گفت: جلادی خاندان کثیف سعودی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا همه آن‌ها  جلاد هستند و این خوی زشت ا از جدشان که یک خاخام یهودی بود به ارث برده‌اند. 

وی ضمن انتقاد از سیاست دوگانه آمریکا تصریح کرد: دوگانگی آمریکای فاسد در مواجهه با حوادث که یک نفر روزنامه‌نگار را آن‌چنان در بوق و کرنا کردند و در برابر گردن زدن ۳۷ نفر خفه خون گرفتند به این علت است که آمریکا برای هیچ چیز به جز پول، ارزشی قائل نیست و جهان اسلام، سکوت خود  را در برابر جنایات آل سعود بشکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه