English

محسن هاشمی

هیچ یک از دو گزینه فعالیت حزبی و گروهی نداشتند/سه شنبه شهردار انتخاب می شود

محسن هاشمی رفسنجانی گفت:هیچکدام از این دو گزینه فعالیت حزبی و گروهی نداشتند و این شائبه در مورد حزب گرایی برای انتخاب شهردار منتفی است.

هیچ یک از دو گزینه فعالیت حزبی و گروهی نداشتند/سه شنبه شهردار انتخاب می شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری موج، محسن هاشمی در پایان جلسه نود و نهم شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: آقایان عباس آخوندی و پیروز حناچی به ترتیب با ۱۶ و ۱۱ رای به دور نهایی انتخاب شهردار راه یافتند.

وی در رابطه با حزب گرایی گفت: هیچکدام از این دو گزینه فعالیت حزبی و گروهی نداشتند و این شائبه در مورد حزب گرایی برای انتخاب شهردار منتفی است.

هاشمی تصریح کرد: اینکه از لیست ۳۰ نفره و انتخاب های بعدی شورا عده ای انتخاب شده و یا نشدند نمی توان گفت که لابی ناسالم جریان سیاسی شکل گرفته است.

وی همچنین با اشاره به سوابق اجرایی چهار کاندیدا اظهار کرد: سوابق این افراد قابل توجه است و آقای آخوندی سوابق قابل توجهی داشت و یک فعال سیاسی در صحنه است و تخریب هایی که به صورت ناآگاهانه انجام می شود موجب می شود که کاندیداها مظلوم واقع شوند.

رئیس شورای با اعلام اینکه روز سه شنبه شورای شهر شهردار تهران را انتخاب می کند، گفت: روز سه شنبه از بین دو گزینه انتخابی امروز شهردار انتخاب می شود و کاندیداها حضور نخواهند داشت.

هاشمی در مورد انتخاب کاندیدای شهرداری توسط حاکمیت نیز اظهار کرد: بعید می دانم مشکلی پیش بیاید و شهردار حکم نهایی و تایید دریافت نکند.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است مجدد برای شهردار تهران مشکلی پیش بیاید و نتواند به کار خود در آینده ادامه دهد؟ گفت: امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه