English

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی؛

شهرداری‌ها برای افزایش درآمد مسیر عبور آب را فروخته اند/سپاه پاسدارن ریشه در قانون اساسی دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: وقتی شهرداری‌ها برای افزایش درآمد مسیر عبور آب را برای ایجاد ساخت‌وساز به فروش می‌رسانند، نتیجه آن اتفاقی غم‌انگیز در شهر شیراز و جان باختن و تعدادی از هم‌وطنانمان و وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.

شهرداری‌ها برای افزایش درآمد مسیر عبور آب را فروخته اند/سپاه پاسدارن ریشه در قانون اساسی دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با بیان اینکه چیزی به نام قهر طبیعت وجود ندارد بلکه جهل انسان سبب این اتفاقاتی چون سیل می‌شود، گفت: وقتی ساخت‌وسازی غیرمجاز در مسیر رودخانه، مسیل‌ها و خارج از حریم مجاز صورت می‌گیرد، مشخص است با باران و ایجاد سیلاب از بین می‌رود و خسارت وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در پنجاه سال پیش سیلابی در شهر شیراز به وقوع پیوست و مسیر خروج آن مشخص بود، افزود: وقتی شهرداری‌ها برای افزایش درآمد مسیر عبور آب را برای ایجاد ساخت‌وساز به فروش می‌رسانند، نتیجه آن اتفاقی غم‌انگیز در شهر شیراز و جان باختن و تعدادی از هم‌وطنانمان و وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه باران رحمت الهی است و باید از آن استفاده کنیم، تصریح کرد: انسان باید زبان طبیعت را بفهمد نه آنکه طبیعت خود را با ما وفق دهد.

نعیم‌آبادی با تأکید بر اینکه در این شرایط استکبار با لجاجت‌های خود مانع از ارسال کمک‌های جهانی به کشورمان می‌شود، بیان کرد: مردم هرمزگان بازهم در این موقعیت سربلند حاضرشده و با ارسال کمک‌های خود به مناطق سیل‌زده نشان دادند حس انسان دولتی و نوع‌دوستی‌شان زبانزد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه استقرار نیروهای سپاه و بسیج هرمزگان در استان خوزستان قابل‌تقدیر است، اظهار کرد: خوشبختانه به همت نیروهای خدوم سپاه و بسیج به نمایندگی از مردم هرمزگان بار دیگر مشکلات سیلاب در خوزستان را پشت سر می‌گذاریم.

وی در ادامه در خصوص تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس‌جمهور ایالت متحده آمریکا، تصریح کرد: این حرکت غلط، غیرقانونی و برخلاف عرف بین‌المللی محکوم است .

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه سپاه پاسداران حمایت یک ملت را پشت سر خود دارد، افزود: همه ما حمایت قاطعمان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنیم.

نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه طبق اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران وظیفه نگهبانی و حراست از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهایش را بر عهده دارد، اظهار کرد: ترامپ مثل آنکه نمی‌داند و بی درک است که سپاه پاسداران مجموعه‌ای است که ریشه در متن قانون اساسی دارد و تحریم این نیرو، یعنی به جنگ قانون اساسی کشورمان رفتن و این به معنای پشت پا زدن به قانون اساسی کشورمان است.

وی با بیان اینکه اهانت ترامپ به سپاه پاسداران باعث شد تا شناختمان به سپاه پاسداران ریشه‌دارتر شود، خاطرنشان کرد: تا انقلاب اسلامی ایران پابرجاست، سپاه پاسداران هم خواهد بود و کسی که قصد تحریم سپاه پاسداران دارد یعنی قصد مقابله با ایران اسلامی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه سپاه پاسداران شاخ داعش در عراق و سوریه را شکست و به‌نوعی شاخ ترامپ شکسته شد، عنوان کرد: صدای این شکستن دولت آمریکا را عصبانی کرده و به همین دلیل به اقدامات اینچنینی دست می‌زند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه