English

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

الصاق پیوست فرهنگی برای برنامه ها و امور اجرایی ضرورت دارد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با تاکید بر الصاق پیوست فرهنگی برای برنامه ها و امور اجرایی استان گفت: دشمن تمام قد مسائل فرهنگی ما را رصد می کند و این مهم نیازمند داشتن پیوست فرهنکی برای تمام امور است.

الصاق پیوست فرهنگی برای برنامه ها و امور اجرایی ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال، در نود و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل شد، اظهار کرد: تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و رونق تولید بایستی در دستور کار و اجرای برنامه های دستگاه ها و سازمان های دولتی استان باشد.

وی یکی از وظایف دولتمردان را همراهی با مردم و تلاش در جهت حل مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: کردستان پنجمین استان حادثه خیز سیل اخیر بود که خوشبختانه با حضور به موقع نیروها نظامی و انتظامی و همراهی مسئولان برای حل این مشکل چاره اندیشی و مدیریت شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همراهی و همگامی مسئولان و داشتن برنامه را راهکار حل مشکلات جامعه دانست و ادامه داد: همه ما باید به سمتی برویم که مجموعه واحد باشیم و در راسای حل مسائل و مشکلات کمک و همراهی کنیم.

خوش اقبال با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز تاکید کرد: برگزاری بزرگترین تجمع قاریان استان در آستانه ماه مبارک رمضان یکی از برنامه ها و ظرفیت های استان کردستان است که می تواند در سطح ملی ثبت شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در حوزه فرهنگی جامعه اذعان کرد: شرایط فرهنگی جامعه به گونه ای است که دشمن تمام قد مسائل فرهنگی ما را رصد می کند و این مهم نیازمند داشتن پیوست فرهنکی برای تمام امور است.

خوش اقبال خاطر نشان کرد: اگر برای هر برنامه و فعالیتی پیوست فرهنگی داشته باشیم می توانیم موقعیت های خوبی داشته باشیم و با برنامه ریزی مناسب برای امور اجرایی دشمن را از رسیدن به خواسته هایش مایوس کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی