English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ هویت اجتماعی و استقلال قتصادی

نماینده ولی فقیه در کردستان با برشمردن توطئه های دشمنان بر ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ هویت اجتماعی و استقلال اقتصادی تاکید کرد.

ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ هویت اجتماعی و استقلال قتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، امروز در نود و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: ما در حال حاضر در جنگ با دشمن هستیم و دشمن از هیچ تلاشی برای شکست ما کوتاهی نمی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان با بیان اینکه دشمن در حوزه های مختلف در مقابل ما صف آرایی می کند، عنوان کرد: این در حالی است که خودشان اعلام می کنند که توانایی مقابله با ما را ندارند و در این جنگ پیروز نخواهند شد.

وی، شکستن مقاومت ملت، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، ترویج ابتذال و بی بندوباری و ترویج فرهنگ وابستگی را جمله توطئه های دشمنان برشمرد و افزود: شورای فرهنگ عمومی بایستی در مقابل این توطئه ها صف آرایی و برای مقابله با آنها برنامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه تمام تلاش دشمن شکست مقاومت ماست، اضافه کرد: قرآن کریم می‌فرماید در مقابل دشمن بیاستید و مبارزه کنید و روحیه مقاومت ایستادگی خود را از دست ندهید.

آیت الله شاهرودی، با بیان اینکه دشمن تلاش می کند روحیه یاس و ناامیدی در جامعه ما حاکم شود، عنوان کرد: لازم است با ترویج فرهنگ ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان، رشد و پیشرفت کشور را در راستای حفظ روحیه ایستادگی و مقاومت دانست.

وی ترویج روحیه ابتذال و بی بندوباری را یکی دیگر از مواضع دشمن اعلام کرد و افزود: فرهنگ ما بر عفاف استوار است و در همین راستا از بین بردن هویت اجتماعی یکی دیگر از توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.

آیت الله شاهرودی اضافه کرد: عدم استقلال اقتصادی و ترویج وابستگی از دیگر جنبه های است که دشمن با برنامه ریزی در این حوزه به دنبال شکست ما است.

وی با تاکید بر رونق تولید و بخش اقتصادی جامعه اذعان کرد: رونق تولید مشکلات ما را حل می‌کند، قدرت خرید را بالا می برد و کشور را از وابستگی به دشمن می رهاند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: لازم است بعضی از فرهنگ های جامعه تغییر کند و فرهنگ اصلاح الگوی مصرف جایگزین آن شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین گفت: ما باید بدانیم ظرفیت هایی را که داریم هدر ندهیم و با بهره گیری مناسب از سرمایه‌های موجود فرهنگ استفاده درست از منابع را رواج دهیم تا فرهنگ جامعه رونق تولید را رواج دهد.

وی بیان کرد: تمدن اسلامی مجموعه ای از فرهنگ ها، ارزش ها، باورها و رفتارهای مردم آن جامعه است و لازم است با ترویج این تمدن آینده روشن از بعد اقتصادی، ارزشی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور ترسیم کنیم.

آیت الله شاهرودی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در شورای فرهنگ عمومی ترویج فرهنگ مقاومت در دشمن، حفظ هویت اجتماعی و استقلال اقتصادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه