English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان / دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان و دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

کشف بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان / دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار معصوم بیگی  گفت: مقدار 510 کیلوگرم در عملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان طی یک عملیات ضربتی خودرویی را که در مسیر خاش به ایرانشهر در حرکت بود را شناسایی کردند و قصد داشتند آن را متوقف کنند که قاچاقچیان به دستور ایست ماموران توجهی نکردند و متواری شدند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و در عملیاتی ضربتی ، یک دستگاه سواری پژو پارس و 2 دستگاه پژو 405 را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از سواری پژو پارس مقدار 510 کیلوگرم تریاک که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه 3 قبضه سلاح جنگی نیز از قاچاقچیان کشف شد، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "ایرانشهر" تعداد 4 قاچاقچی را نیز در این عملیات دستگیر و به مراجع قضائی تحویل دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه