English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف ۵۱۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس اصفهان و زاهدان / دستگیری ۲ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی استان از کشف 515 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و و زاهدان و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد.

کشف 515 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس اصفهان و زاهدان / دستگیری 2 سوداگر مرگ

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در عملیات مشترک پلیس اصفهان و زاهدان 515کیلو تریاک کشف و  2 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی ادامه داد:ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله ای سنگین به وسیله یک دستگاه کامیون است که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های تخصصی و اقدامات خاص  ماموران مشخص شد، این خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان در حال تردد است که بلافاصله موضوع به پلیس آن استان اعلام شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه کامیون این سوداگر مرگ را شناسایی و متوقف کردند.

سردار معصوم بیگی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو 515 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و خودرو و محموله را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن تشکر از همکاری به موقع و سنجیده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در این عملیات، از دستگیری 2 سوداگر مرگ نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخوردی قاطعانه و قانونی دارد و پلیس هرگز اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه