English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

سرمایه گذار باید سود ببرد اما نه در مقیاس ناعادلانه/سرمایه گذار توقع دارد مورد حمایت منطقی قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: سرمایه گذار باید سود ببرد اما سود در مقیاس عادلانه باشد، سرمایه گذاران توقع دارند که مورد حمایت منطقی قرار گیرند و سرعت کار را بالا ببینند.

سرمایه گذار باید سود ببرد اما نه در مقیاس ناعادلانه/سرمایه گذار توقع دارد مورد حمایت منطقی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش از ظهر امروز در سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان، عنوان کرد: در سرمایه گذاری سرمایه ای باید از سوی سرمایه گذار ارائه شود و  مانند صیادی که قلاب خالی را به دریا می اندازد و در عمل چیزی به دریا نمی دهد اما از آن منتفع می شود، نباشد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه سرمایه گذار باید سود ببرد اما سود در چه مقیاس نیز اهمیت دارد، تصریح کرد: سرمایه گذار توقع دارد که مورد حمایت منطقی قرار گیرد و  سرعت کار را بالا ببیند.
وی ادامه داد: بنده از تمامی قدرتم برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده خواهم کرد و امیدوارم وزارت خانه های دولت تنها به حرف اکتفا نکرده و حمایت های خود را به صورت عملی نشان دهند.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه سرمایه گذار توقع دارد که مشکلی در کارش به وجود نیاید، اظهار کرد: باید تمامی شرایط و برنامه ها برای ورود و جذب سرمایه گذار موجود تسهیل شود تا از استقبال جهانی در این همایش به درستی بهره ببریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه نباید سرمایه ها معطل شوند، گفت: از همه مسوولین تقاضا دارم از این استقبال جهانی استقبال کنند و حضور پربرکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی را گرامی بداریم و گرامی داشتن در در مقام حرف نباشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه