English

کشف ۲ تن از انواع مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در ایام تعطیلات نوروز 2 تن و 82 کیلو گرم از انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف  2 تن از انواع مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عزیزاله ملکی» از کشف 2تن و 82 کیلو گرم از انواع مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ در ایام تعطیلات نوروز موفق به کشف 2 تن و 82 کیلو گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان شدند.

وی ادامه داد: در این مدت 13 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 2 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر  شناسایی و 77 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح انواع مواد کشف شده گفت: این مقدار مواد کشف‌شده شامل یک تن و 882 کیلو تریاک،  180 کیلو حشیش ، 13 کیلو و 546 گرم هروئین و 6 کیلو و 362 گرم سایر مواد است.

ملکی در ادامه با اشاره به اجرای 25 مرحله طرح پاک‌سازی نقاط‌آلوده از حیث وجود و توزیع موادمخدر، گفت در ایام تعطیلات 2 هزار و 701 معتاد متجاهر و بلامکان نیز جمع آوری شد.

وی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ملکی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه