English

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

۲۳ توزیع کننده مواد مخدر در دام قانون/افزایش ۱۳ درصدی کشفیات موادمخدر در طرح نوروزی

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگانبا اشاره به افزایش ۱۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: در این مدت ۱۳ مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده از وجود و توزیع مواد مخدر در استان اجرا شد و تعداد ۲۳ نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند.

23 توزیع کننده مواد مخدر در دام قانون/افزایش 13 درصدی کشفیات موادمخدر در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «عباسعلی بهدانی فرد» با اشاره به اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ در تعطیلات نوروزی، گفت: در اجرای طرح نوروزی در مجموع  ۱ تن و ۴۲۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل  تریاک، حشیش، هرویین و سایر مواد از قاچاقیان کشف شد.

وی با اشاره به افزایش ۱۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: در این مدت ۱۳ مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده از وجود و توزیع مواد مخدر در استان اجرا  شد و تعداد ۲۳ نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند.

وی  هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش عمومی شهروندان بیان کرد و گفت: پلیس با  تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان  از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی ، کشف جرایم و دستگیری مجرمان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه