English

کشف بیش از ۱ تن مواد افیونی در هرمزگان/دستگیری ۴۱ نفر از سوداگران مرگ

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 1 تن و 133 کیلو انواع موادمخدر و دستگیری 41 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان خبر داد.

کشف بیش از 1 تن مواد افیونی در هرمزگان/دستگیری 41 نفر از سوداگران مرگ

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «عباسعلی بهدانی فرد» در جمع خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان طی یک هفته گذشته موفق شدند، 16 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و 41 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 1 تن و 133 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 1 تن و 124 کیلو  تریاک، 7 کیلو حشیش و 2 کیلو هروئین  می باشد.

این مقام انتظامی هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش عمومی شهروندان عنوان کرده و اظهارداشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی