English

رئیس هیات والیبال استان اردبیل:

تیم های خارجی ۲۸ خردادماه وارد اردبیل می شوند

رئیس هیات والیبال استان اردبیل از آمادگی کامل استان اردبیل برای میزبانی شایسته رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال خبر داد.

تیم های خارجی 28 خردادماه وارد اردبیل می شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی امروز در نخستین نشست هماهنگی میزبانی رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال که آخر خردادماه 98 در اردبیل برگزار خواهد شد، اظهار کرد: عوامل اجرایی هیات والیبال استان اردبیل در کنار اداره کل ورزش و جوانان و سایر نهادهای مرتبط برای میزبانی این رقابت ها آمادگی کامل دارند.

وی افزود: طبق برنامه روز 28 خردادماه 3 تیم فرانسه، پرتغال و استرالیا را از فرودگاه تبریز با 3 دستگاه اتوبوس VIP به اردبیل منتقل خواهیم کرد و با دو هتل قهوه سویی و لاله سرعین برای اسکان تیم ها و مسؤولان اجرایی قرار داد بسته ایم و تا این لحظه تمام کارها طبق برنامه پیش رفته است.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل افزود: تیم ملی ایران 10 روز قبل از سایر تیم ها وارد اردبیل خواهد شد و ضمن انجام تمرینات خود احتمالا بازی های دوستانه و تدارکاتی نیز در دستور کار این تیم قرار خواهد گرفت که سرپرست فدراسیون والیبال نیز به احتمال زیاد آخر فروردین ماه برای بازدید از روند کارها به استان اردبیل خواهد آمد.

فلاحی همچنین گفت: در صورت موافقت شورای تامین همانند رقابت های انتخابی جهانی در منطقه آسیا که تابستان 96 در اردبیل برگزار شد، حضور بانوان بلامانع خواهد بود.

وی بیان کرد: 3 تلویزیون شهری هم در میادین وحدت و ایثار و همچنین مقابل استانداری برای تبلیغات در اختیار ستاد اجرایی قرار خواهند گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: میراث فرهنگی استان نیز با تمام توان بسیج شده تا در این رقابت ها مشارکت فعالی داشته و در معرفی هرچه بهتر اردبیل به میهمانان خارجی تاثیر مثبت داشته باشد و نمایشگاه هنرها و صنایع دستی استان در کنار این رقابت ها یکی از اقدامات ما خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه