English

مدیر کل راهداری اردبیل خبر داد؛

تردد در محور اردبیل – سرچم روان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با وجود بارش برف و برودت هوا، محور اردبیل- سرچم باز بوده و تردد بلامانع است.

تردد در محور اردبیل – سرچم روان است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل امروز در بازدید از محور مواصلاتی اردبیل- سرچم افزود: با اعزام 3 اکیپ راهداری از استان آذربایجان شرقی و 4 اکیپ از استان اردبیل عبور و مرور مجددا برقرار شده و تردد عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در ساعات اولیه بارش برف در 24 ساعت گذشته مشکلاتی در تردد خودروها در این محور به وجود آمده بود.

رحمتی بیان کرد: رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان اردبیل یادآور شد: اکیپ های راهداری نوروزی استان اردبیل توانستند خارج از 13 کیلومتری حوزه استحفاظی استان از ساعت 24 لغایت 3 بامداد محور اردبیل- سرچم را نمک پاشی و برف روبی کنند.

وی بیان کرد: تعامل راهداری استان آذربایجان شرقی با استان اردبیل مطلوب بوده و شرایط جوی تحت کنترل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تاکید کرد: 120 اکیپ نوروزی، 251 دستگاه ماشین آلات و 458 نفر نیروی انسانی در جاده ها مستقر شده اند و تمامی محورها باز بوده و تردد بدون مشکل در جریان است.

رحمتی تصریح کرد: لازم است مسافران نیز با رعایت نکات ایمنی با به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه