English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان:

بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از راه های گیلان توسط راهداران برفروبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از برفروبی بیش از 1200کیلومتر از راه های استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

بیش از 1200 کیلومتر از راه های گیلان توسط راهداران برفروبی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد رضا نازک افزود: با تلاش بی وقفه  و شبانه روزی راهداران استان گیلان به 83 خودرو در محورهای کوهستانی اسالم-خلخال، فومن-ماسوله، سیاهکل-دیلمان، ماسال–گیلوان، توتکابن-قوشه لانه، رستم آباد–رودبار و آزاد راه رشت-قزوین امداد رسانی شد.

نازک کار گفت: بیشترین بارش های برف در محورهای سیاهکل-دیلمان با 1 متر و 70سانتیمتر، ارتفاعات دیلمان با 1 متر و 10 سانتیمتر و ارتفاعات کلیشم و ویه در ارتفاعات شهرستان رودبار به ارتفاع 1 متر گزارش شده است.

برفروبی راه های گیلان

این مسئول در خصوص بارشهای برف صورت پذیرفته در سایر محورهای کوهستانی استان افزود: در ارتفاعات اسالم به خلخال 90 سانتیمتر-پونل- خلخال 80تا 90 سانتیمتر-حشمت آباد رودبار 80 سانتیمتر، لات محله رودسر بین 30 تا 50 سانتیمترف اشکورات رودسر و امامزاده ابراهیم بین 30تا 40 سانتیمتر و ماسوله نیز 20تا 25 سانتیمتر گزارش شده است.

رانندگان از ترددهای غیر ضروری خودداری نمایند

وی خاطر نشان کرد: 41 اکیپ راهداری با تعداد 274 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک ضمن استقرار در 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار در استان بطور مستمر و شبانه روزی آماده مقابله با  بحران برف می باشند.

نازک کار در ادامه از رانندگان خواست از ترددهای غیر ضروری خودداری نمایند و از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند درخواست می شود وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه