English

حضور ۸۷ ورزشکار اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس گروه ورزش بانوان استان اردبیل گفت : ۸۷ ورزشکار آقا و خانم در قالب ۱۱ تیم در مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دولت از استان اردبیل حضور داشتند.

حضور ۸۷ ورزشکار اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مژگان سلطانی با اعلام این خبر افزود: رقابتهای قهرمانی کشور کارکنان دولت طی روز‌های ۲۳ بهمن تا ۱۳ اسفندماه به میزبانی استان‌های بوشهر، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی و شیراز برگزار و از استان اردبیل ۸۷ ورزشکار آقا و خانم در رشته های مختلف حضور داشتند.

وی اضافه کرد : طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود بانوان در ۶ رشته ، آمادگی جسمانی، دارت، بدمینتون، والیبال، طناب کشی و تنیس روی میز و آقایان در ۸ رشته شامل همان ۶ رشته بانوان به انضمام فوتسال و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در این رقابت‌ها حضور داشته باشند که متاسفانه در بخش بانوان ورزشکاران در ۳ رشته بدمینتون ،دارت و والیبال اعزام شدند.

رئیس گروه ورزش بانوان استان اردبیل تصریح کرد : کار کنان دولت استان اردبیل در بخش بانوان ۲۲ نفر و در بخش آقایان ۶۵ نفر اعزام شده بودند که در بخش بانوان در رشته دارت خانم بتول حسین زاده موفق به کسب مقام سوم ،در رشته والیبال و بدمینتون هم فاقد مقام بودیم .

سلطانی به بخش آقایان نیز اشاره کرد و افزود : در بخش اقایان هم ۶۵ نفر در تمامی ۸ رشته اعزام شده بودند که در رشته آمادگی جسمانی یعقوب آذرتاش موفق به کسب مدال طلا شد، در رشته تنیس روی میز هم مقام اول تیمی و سوم انفرادی و در رشته ورزش های زورخانه ایی یک طلا و یک نقره ویک برنز حاصل تلاش اعزامی ها بود.

وی بیان کرد : در بخش آقایان در رشته های بدمینتون ، طناب کشی ، والیبال و فوتسال فاقد مقام بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه