English

استقبال گردشگران از بازدید سه سایت گردشگری قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با وجود بارانی بودن جزیره قشم در چند روز اخیر استقبال گردشگران از بازدید از سایت های گردشگری قشم فوق العاده بوده است.

استقبال گردشگران از بازدید سه سایت گردشگری قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عبدالجواد کمالی» گفت: با وجود بارانی بودن جزیره قشم در چند روز اخیر استقبال گردشگران از بازدید از سایت های گردشگری جزیره قشم فوق العاده بوده است.

وی ادامه داد: جنگل دریایی حرا در روزهای پنجم و ششم فروردین با پانزده هزار و ۶۴۲ گردشگر، غار‌های خربس با چهار هزار و ۲۲۹ نفر و قلعه پرتغالی‌ها هم با دو هزار و ۱۷۵ گردشگر رکورد زنی کردند.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بازدید این تعداد گردشگر در این سه سایت گردشگری نه تنها در مقایسه با روز مشابه سال گذشته، بلکه از تمام روز‌های مختلف سال‌های عمر ۲۷ ساله سازمان منطقه آزاد قشم هم بیشتر بوده است.

کمالی گفت: سال گذشته در پنجمین روز فروردین هشت هزار و ۹۶۳ گردشگر از سایت زیبای جنگل حرا و دو هزار و ۹۴۷ نفر از قلعه پرتغالی‌ها و ۷۰۰ مهمان هم از سایت قلعه پرتغالی‌ها بازدید کرده بودند.

وی از دسترسی آسان و چشم انداز بسیار زیبا به عنوان یکی از ویژگی‌ها و امتیازات غار‌های خربس در ۵ کیلومتری شهر قشم در مسیر ساحل جنوبی نام برد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با نصب تابلو‌های اطلاع رسانی به دو زبان فارسی و انگلیسی در این سایت و سنگفرش کردن مسیر‌های تردد گردشگران، فنس کشی‌های مناسب، نورپردازی‌های زیبا و تعمیر دیواره ها، این سایت مورد استقبال بی سابقه گردشگران قرار گرفته است.

کمالی افزود: جزیره قشم به عنوان یکی از مهمترین اماکن گردشگری ایران همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز ۹۸، میزبان انبوه مهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی است.

خبرگزاری موج هرمزگان پیش از این در گزارشی با تیتر«قشم، نهنگ آرمیده در تنگه هرمز» به شکل مفصل به معرفی جاذبه‌های گردشگری قشم پرداخته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه