English

ورود بیش از ۷۹ هزار دستگاه خودرو به جزیره قشم/ورود ۶۳ هزار مسافر از مسیرهای هوایی و دریایی به جزیره قشم

سرپرست ستاد نظارت گمرک هرمزگان با اشاره به جابه‌جایی 107 هزار دستگاه خودرو در مسیر دریایی بندر پهل به لافت گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از 79 هزار دستگاه خودرو از این مسیر وارد جزیره قشم و 28 هزار دستگاه نیز از بندر لافت به سرزمین اصلی بازگشتند.

ورود بیش از 79 هزار دستگاه خودرو به جزیره قشم/ورود 63 هزار مسافر از مسیرهای هوایی و دریایی به جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حسین سعیدی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جابه‌جایی 107 هزار دستگاه خودرو در مسیر دریایی بندر پهل به لافت گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از 79 هزار دستگاه خودرو از این مسیر وارد جزیره قشم و 28 هزار دستگاه نیز از بندر لافت به سرزمین اصلی بازگشتند.

 

وی افزود: در این مدت بیش از 63 هزار مسافر از مسیر دریایی (بندر شهید حقانی بندرعباس) و مسیر هوایی (فرودگاه قشم) به این جزیره وارد شده و حدود 52 هزار نفر مسافر نیز از این جزیره خارج شده اند.

سرپرست ستاد نظارت گمرک هرمزگان خاطرنشان کرد: گمرکات مستقر در اسکله های پهل، لافت، شهید ذاکری و همچنین فرودگاه بین المللی قشم عملیات نظارت بر ورود و خروج خودروها و مسافران نوروزی را به صورت شبانه روز بر عهده دارند.

به گزارش موج، از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پنجم فروردین ماه یک میلیون و 300 هزار گردشگر وارد استان هرمزگان شده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه