English

راه اندازی نخستین باند فرود خصوصی در جنوب کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی نخستین باند فرودگاه بخش خصوصی جنوب کشور و همچنین افتتاح یک هتل با ١٠١ تخت در قشم خبر داد.

راه اندازی نخستین باند فرود خصوصی در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حمیدرضا مومنی»  از راه اندازی نخستین باند فرودگاه بخش خصوصی جنوب کشور و همچنین افتتاح یک هتل با ١٠١ تخت در جزیره قشم خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: فرودگاه آسمان به عنوان نخستین باند پروازی بخش خصوصی جنوب کشور با هدف توسعه فضای گردش‌های هوایی و آموزش و تربیت خلبان با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: پیست پروازی این فرودگاه با مجوز رسمی دارای 600 متر باند پروازی و امکاناتی همچون 150 هکتار زمین برای مسابقات سافاری، پرواز های VIP با هواپیمای MC موجود در کشور، گلایدرهای موتوردار، کایت و جابرو کوپتر و شش سوئیت، اماده شده است.

مومنی تصریح کرد: هواپیماهای فوق سبک دو نفره این مجموعه شامل یک خلبان و یک سرنشین با توان پروازی طولانی به مدت 7 تا 8 ساعت می توانند از این باند به نقاط مختلف کشور پرواز کنند.

وی همچنین به افتتاح یک هتل با مساحت یک هزار و ٤٢٣ متر مربع در روستای «هُلُر»  اشاره کرد و افزود: این هتل دارای ٤٢ اتاق و ١٠١ تخت است که به مراکز اقامتی شهرستان قشم افزوده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی