English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

توزیع ۶ تن گوشت یارانه‌ای بین تاکسیرانان کرمانشاه آغاز شد

سجاد سلیمانی گفت: در مرحله اول ۶ تن گوشت گرم یارانه‌ای در بین تاکسیرانان دارای پروانه فعالیت این شهر توزیع خواهد شد.

توزیع ۶ تن گوشت یارانه‌ای بین تاکسیرانان کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه بابیان این مطلب که مرحله اول توزیع گوشت یارانه‌ای گرم بین تاکسیرانان دارای کارت فعالیت کرمانشاه آغازشده است، افزود: این میزان گوشت یارانه‌ای در مرحله اول در قالب 6 تن لاشه گوساله تأمین‌شده است و هر راننده می‌تواند ۲ الی ۳ کیلوگرم به قیمت هر کیلوگرم حدود چهل‌وسه هزار تومان دریافت کند.

سلیمانی افزود: کار توزیع این میزان گوشت با پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی، و مساعدت حاتمی معاونت اقتصادی استاندار، از روز یکشنبه باهدف حمایت از قشر زحمتکش تاکسیران و جبران بخش کوچکی از هزینه‌های آنان در شهر کرمانشاه آغازشده است.

وی تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، تمامی تاکسیرانان دارای پروانه فعالیت از سهمیه گوشت یارانه‌ای بهره‌مند خواهند شد و جای هیچ نگرانی نیست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است و برای مراجعه به‌موقع تاکسیرانان و جلوگیری از ازدحام جمعیت برای آنان پیامک ارسال می‌گردد لذا در هرروز، فقط تاکسیرانانی که برای آن روز پیامک دریافت نموده‌اند جهت دریافت سهمیه‌ی گوشت یارانه‌ای به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

سلیمانی تصریح کرد: تاکسیرانان محترم نگران نباشند و قطعاً بر اساس نوبت‌بندی و با توجه به پیامکی که برایشان ارسال می‌شود، از سهمیه گوشت یارانه‌ای خود بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه