English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، معیشت ۹۸۰۰ راننده تاکسی کرمانشاه را تهدید می‌کنند

سجاد سلیمانی گفت: تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و ماکسیم معیشت 9800 هزار راننده تاکسی و 700 آژانس تلفنی را در کرمانشاه تهدید می‌کنند.

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، معیشت 9800 راننده تاکسی کرمانشاه را تهدید می‌کنند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، وضعیت معیشتی تاکسی‌های کرمانشاه را با ورود غیرقانونی برخی از تاکسی‌های اینترنتی بد و تهدیدآمیز عنوان کرد و افزود: شرکت‌های تاکسی اینترنتی فاقد مجوز وضعیت معیشتی رانندگان تاکسی را که سال‌ها مخارج زندگی خود را از این راه تأمین کرده مختل کرده‌اند.

وی با تأکید بر این مطلب که قیمت‌های غیرمنطقی شرکت‌های حمل‌ونقل اینترنتی، قدرت رقابت برای تاکسی‌های کرمانشاه را گرفته است، ابراز داشت: فعالیت تاکسی‌های کرمانشاه در حوزه حمل‌ونقل مشمول قوانینی است که متأسفانه تاکسی‌های شرکت‌های اینترنتی اسنپ و ماکسیم باوجود اعلام همکاری این سازمان عملاً زیرمجموعه این قوانین قرار نمی‌گیرند.

سلیمانی بزرگ‌ترین آسیب احتمالی استفاده از تاکسی‌های اینترنتی را برای مردم، عدم امنیت کافی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: رانندگان تاکسی‌های اینترنت فاقد مجوز بدون گذراندن مراحل قانونی و کسب مجوز از دستگاه‌های ذی‌ربط به جابه‌جایی مسافر باقیمت ارزان‌تر اقدام کرده‌اند، که می‌تواند بسیار خطرناک و آسیب‌زا باشد.

به گفته رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مجوز فعالیت از شهرداری ندارند و شیوه آن‌ها برای جذب مشتری، گرفتن نرخ پایین و خارج‌ از عرف تعیین‌شده است و حتی برخی از رانندگانی که در اسنپ فعالیت می‌کنند، گواهینامه معتبری برای جابه‌جایی مسافر درون‌شهری ندارند.

سلیمانی اعلام داشت: با دستور مراجع ذی‌صلاح مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای وظایف ذاتی سازمان تاکسیرانی، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ و ماکسیم توسط پلیس نظارت بر اماکن و به خاطر عدم توجه به هشدار‌های قبلی، در دو نوبت پلمپ و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه مطابق با ضوابط و مقررات سایر تاکسی‌ها فعال زیر نظر سازمان‌های تاکسیرانی است و با توجه به این مهم که شهرداری متولی حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری است پس فقط شرکت‌های که دارای مجوز قانونی از سوی سازمان تاکسیرانی هستند می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه