English

در طرح نوروزی پلیس راهور؛

صد و ۳۴ دستگاه دوربین ثابت و سیار جاده‌های هرمزگان را رصد می‌کنند

جانشین فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه صد و 34 دستگاه دوربین ثابت و سیار در طرح نوروزی پلیس راهور جاده‌های هرمزگان را رصد می‌کنند، گفت: هشت هزار نیروی ترافیکی و امنیتی پلیس در طرح نوروزی آماده خدمات به مهمانان نوروزی هستند.

صد و 34 دستگاه دوربین ثابت و سیار جاده‌های هرمزگان را رصد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «مهدی نیکبخت» با بیان اینکه هشت هزار نیروی ترافیکی و امنیتی پلیس در طرح نوروزی پلیس راهور در هرمزگان آماده خدمات به مهمانان نوروزی هستند، اظهار داشت: این افزاد در 62 ایستگاه و در دو شیفت ( هر شیفت چهار هزارنفر) مسفقر هستند.

وی افزود: ۳۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و ۷۰ دستگاه دوربین پایش تصویری و لیزرگان برای کنترل سرعت و تخلفات رانندگان در استان هرمزگان کارخود را آغاز کردند.

جانشین فرمانده پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد از مردم خواست تا به این موضوع توجه بیشتری کنند، تصریح کرد: رانندگان پیش از سفر وضعیت پلاک خودرو، نمره منفی گواهینامه و بیمه نامه را از طریق سامانه ۱۲۰، ۱۱۰ پلیس کنترل کنند.

نیکبخت با بیان اینکه در این مدت ۱۳۴ دستگاه دوربین ثابت و سیار در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند، خاطر نشان ساخت: ۶۰ دستگاه خودروی نامحسوس نیز برای کنترل تخلفات در جاده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راهور تا پایان ۱۷ فروردین ۹۸ در هرمزگان ادامه دارد، عنوان کرد: در طرح نوروزی پارسال ۹ نفر در جاده‌های استان جان باختند که هرمزگان در این زمینه با کاهش ۲۵ درصدی رتبه نخست کشور را بدست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه