English

امینت ما مرهون تلاش‌های پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی است

استاندار هرمزگان گفت: امیدوارم همانگونه که در نوروز سال گذشته رتبه‌ی نخست امنیت را داشتیم امسال نیز با تلاش پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی بتوانیم این رتبه را حفظ کنیم.

امینت ما مرهون تلاش‌های  پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی صبح امروز در رزمایش انتظامی ترافیکی و خدمات سفر نوروز 98 در بندرعباس گفت: امیدوارم همانگونه که در نوروز سال گذشته استان هرمزگان رتبه‌ی نخست امنیت را داشت امسال نیز با تلاش پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی بتوانیم این رتبه را حفظ کنیم.

وی گفت: انتظار می رود که با توجه به تجارب پلیس انتظار داریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته،  شاهد برتری‌شان در ماموریت مهم ایام نوروزی برای تامین امنیت در همه نقاط و محورهای استان باشیم، و از مردم عزیز استان نیز انتظار داریم با نیروی انتظامی و رعایت ضوابط و مقررات همکاری داشته باشند.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: با توجه به امکانات محدود نیروی انتظامی و وسعت نقاط گردشگری هرمزگان و با توجه به حجم عظیم گردشگرانی که وارد هرمزگان می‌شوند نیاز است همکاری لازم داشته باشیم تا به انتظاراتی که داریم برسیم.

همتی در پایان تصریح کرد: در این ایامی که همه مردم خودشان را برای سفر آماده می‌کنند نیروی انتظامی ما در سراسر کشور آماده‌باش کامل است و در این ایام برای خدمت، آسایش و تامین امنیت مردم شبانه روز بیشتر از ایام دیگر باید فعالیت کنند و همین که خانواده‌های شما فداکاری می‌کنند و در کنار شما می‌مانند آنها هم نقش وسیعی در این تلاش دارند که جادارد از خانواده تک تک شما عزیزان تشکر کنم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه