English

آغاز به‌ کار قرارگاه نوروزی استان هرمزگان

صبح امروز با برگزاری رزمایش انتظامی ترافیکی و خدمات سفر نوروز 98 در بندرعباس، قرارگاه نوروزی استان هرمزگان شروع بکار کرد.

آغاز به‌ کار  قرارگاه نوروزی استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صبح امروز با برگزاری رزمایش انتظامی ترافیکی و خدمات سفر نوروز 98 در بندرعباس، قرارگاه نوروزی استان هرمزگان شروع بکار کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: قرارگاه نوروزی استان هرمزگان با رزمایش امروز و با شعار نشاط بهاری، نظم و قانون مداری کارش را برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی آغاز کرد. 

عزیزالله ملکی افزود: در سال گذشته استان هرمزگان رتبه برتر از حیث ارائه خدمات نوروزی، کاهش تلفات حوادث جاده‌ای و همچنین کاهش جرائم را در سطح کشور کسب کرد و برای امسال نیز تلاش می‌شود خدمات مناسبی به مسافران نوروزی و مردم استان ارائه دهیم. 

وی اظهار داشت: در قرارگاه نوروزی امسال بیش از 8 هزار نفر در حوزه ترافیکی و امنیتی در سطح استان در دو شیفت مشغول به کار خواهند شد و همچنین برای ارائه خدمات مناسب‌تر تعدادی از نیروهای ناجا نیز برای بحث ترافیک و امنیت به کار گرفته شده‌اند. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: بیش از 47 سازه و ایستگاه موقت جهت مباحث انتظامی و خدمات‌رسانی در سطح استان استقرار یافته که 9 سازه از آن در شهرستان بندرعباس، 10 سازه در شهرستان قشم، 5 سازه در بندرلنگه و 2 سازه نیز در شهرستان های میناب و رودان مستقر هستند. 

ملکی افزود: همچنین 41 ایست بازرسی مقطعی در سطح استان موجود است و در حوزه جرائم قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و مواردی از این دست به‌صورت تخصصی تلاش خواهند کرد در این بخش امنیت را در استان برقرار کنند. 

وی از پیش‌بینی استقرار 60 کانکس ثابت انتظامی، راه و راهداری در سطح استان هرمزگان خبرداد و گفت: در ایام نوروز 380 واحد گشت خودرویی، 270 گشت انتظامی، 70 خودرو راه در پلیس راه و 40 خودرو در حوزه راهور فعالیت خواهند کرد. 

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با اشاره به پیش‌بینی استقرار غرفه‌های مددکاری، پزشکی و روانشناسی در بندرعباس، تصریح کرد: برای هر شیفت نوروزی 3920 نیرو سازماندهی شده‌اند و تلاش داریم برای کنترل ترافیک از بالگرد هم استفاده کنیم. 

به گزارش موج، در این رزمایش یگان های انتظامی و ترافیکی، کلانتری‌ها، آتش‌نشانی، گشت راهداری، امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آمبولانس‌ها و یگان امداد، یگان ویژه، در محل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان در بندرعباس رژه موتوری و خودرویی برگزار کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه