English

با درخشش ووشوکاران هرمزگانی؛

ایران قهرمان جام صلح و دوستی شد

با درخشش ووشوکاران هرمزگان تیم منتخب ووشوی کشورمان قهرمام سومین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام صلح و دوستی شد.

ایران قهرمان جام صلح و دوستی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در پایان سومین دوره مسابقات بین المللی ووشو «جام صلح و دوستی» ادواره شهداى سپاه قدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزى شکوهمند انقلاب اسلامى تیم منتخب ووشوی ایران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها که از دهم لغایت سیزدهم اسفند ماه در ورزشگاه امام علی (ع) شهر زاهدان انجام شد ووشوکارانی از کشورهای ایران، افغانستان، هند، پاکستان، عراق، فلسطین، ارمنستان، ازبکستان، آذربایجان، اردن و لبنان در دو بخش بانوان و آقایان با یکدیگر به رقابت پرداخند.

در نهایت تیم منتخب ووشوى ایران در مجموع به عنوان نخست دست یافت و تیم‌های افغانستان و هند مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

درخشش چهار ووشو کار هرمزگانی در سومین دوره از رقابت‌های بین المللی جام صلح و دوستی در قهرمانی کشورمان نقش به سزایی داشت.

به گزارش موج، «امیرحسین چرزه» در فرم‌هاى «چانگ‌چوان»، «دائوشو» و گون‌شو» با کسب دو مدال طلا و یک برنز، «بنیامین تنی» در فرم‌هاى «نن‌چوان»، «نن‌گون» و «نن‌دائو» با کسب دو مدال برنز، «رضا جعفری» در فرم‌هاى «تاى‌چى‌چوان» و «تاى‌چى‌جین» با کسب یک مدال طلا و یک نقره و «امیرمحمد آذرنگ» در فرم‌هاى «جین‌شو» و «چیانگ‌شو» با کسب یک مدال طلا، تالوکارانى بودند که از استان هرمزگان در قالب تیم منتخب ووشوى  ایران در سومین دوره ی مسابقات بین المللی ووشو جام صلح و دوستی به میدان رفته و افتخار آفرینی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه