English

در سال جاری انجام شد؛

کشف ۸۳ درصدی جرایم جنایی/کشف ۴۰۰ پرونده اقتصادی در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه با بیان اینکه طی سال جاری 83 درصد جرائم جنایی شامل قتل عمد،آدم ربایی و... کشف شده است، خاطرنشان کرد: همچنین طی سال جاری 400 پرونده اقتصادی اعم از اختلاص، تبانی، تقلب، زمین خواری نیز با تلاش مأموران پلیس آگاهی کشف گردیده است.

کشف 83 درصدی جرایم جنایی/کشف 400 پرونده اقتصادی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «عبدالمجید کرمی» در یک نشست خبری پیش از ظهر امروز، بیان داشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان، استانی مهاجر پذیر است و در روزهای تعطیل پیش رو پذیرای خیل عظیم هموطنانمان هستیم، موضوع امنیت اهمیت به سزایی دارد.

وی با اشاره به یک طرح مشترک بین نیروی انتظامی و شرکت نفت، گفت: این طرح به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت انجام شد که طی آن جایگاه های سوخت استان پایش شد و مشخص گردید قریب به یک میلیون لیتر سوخت مازاد به جایگاه ها داده شده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 25 میلیون و 837 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است، تصریح کرد:این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل یک هزار و 719 درصد افزایش داشته است.

کرمی با تأکید بر اینکه در حوزه شرق استان طی سال جاری قریب به 200 دستگاه خودرو نیسان حامل سوخت قاچاق توقیف شده است، اظهار داشت: طی این مدت 553 فقره پرونده بالای صد میلیون تومان تشکیل که 91 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به توقیف 4هزار و 534 خودرو حامل کالای قاچاق ، اذعان داشت: طی سال جاری 60 باند کلان قاچاق کالا منهدم که 58 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

این مسئول انتظامی میزان کشفیات کالای قاچاق را از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 915 میلیارد تومان عنوان و بیان داشت: این میزان کشفیات 60 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

کرمی استان هرمزگان را یکی از امن ترین استان های کشور در بحث جرائم عنوان و تصریح کرد:86درصد از مجموع سرقت ها در 11ماهه سال جاری منجر به کشف شده است.

وی ادامه داد: 42 باند سارقان حرفه ای طی سال جاری متلاشی و 189متهم سارق در این خصوص دستگیر شده اند که این افراد تا کنون به 400 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در پایان با بیان اینکه طی سال جاری 83 درصد جرائم جنایی در هرمزگان شامل قتل عمد،آدم ربایی و... کشف شده است، خاطرنشان کرد: همچنین طی سال جاری 400 پرونده اقتصادی در هرمزگان اعم از اختلاص، تبانی، تقلب، زمین خواری نیز با تلاش مأموران پلیس آگاهی کشف گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه