English

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

حدود ۸۰ شناور آماده عملیات حمل و جابه‌جایی مسافر در کل نوار ساحلی/افزایش ۱۵ درصدی ضریب عرضه صندلی در ناوگان حمل و نقل کشور

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کل نوار ساحلی حدود 80 شناور آمادگی عملیات حمل و جابه‌جایی مسافر را برعهده دارند ، گفت: این شناورها شبانه روزی در طول این مسیر تردد می‌کنند و امکانات پشتیبانی و تسهیلگری خوبی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که تسهیل تهیه بلیط با فروش اینترنتی مهم‌ترین مورد است.

حدود 80 شناور آماده عملیات حمل و جابه‌جایی مسافر در کل نوار ساحلی/افزایش 15 درصدی ضریب عرضه صندلی در ناوگان حمل و نقل کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  پیش از ظهر امروز با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید حقانی بندرعباس، ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 98 استان هرمزگان رسما شروع به کار کرد.

وی در حاشیه ی این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ساماندهی صورت‌گرفته در بندرعباس، 40 شناور که دارای صلاحیت، کیفیت و لوازم ایمن هستند می‌توانند سفرهای دریایی مردم را از اسکله شهید حقانی برقرار کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کل نوار ساحلی  حدود 80 شناور آمادگی عملیات حمل و جابه‌جایی مسافر  را برعهده دارند ، گفت: این شناورها شبانه روزی در طول مسیرهای تعیین شده تردد می‌کنند و امکانات پشتیبانی و تسهیلگری خوبی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که تسهیل تهیه بلیط با فروش اینترنتی مهم‌ترین مورد است.

اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود از آمادگی ناوگان بزرگ حمل و نقل برای جابه جایی ایمن مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: همه بخش‌های ناوگان بزرگ حمل و نقل در بخش‌های هوایی، زمینی  ریلی و دریایی آماده اجرای ایمن سفرهای نوروزی هستند.

وی افزود: ناوگان هوایی با عرضه 22 هزار صندلی، ناوگان ریلی با حدود 235 رام قطار و با ظرفیت 22 هزار صندلی و همچنین حدود 14 هزار و 500 اتوبوس بین شهری آمادگی کامل برای حمل و جابه جایی ایمن مسافران نوروزی را دارند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدواریم با افزایش 15 درصدی ضریب عرضه صندلی در ناوگان حمل و نقل نسبت به سال گذشته و افزایش میزان سفر، نوروزی لذت‌بخش را برای مردم رقم بزنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه