English

بیژن نوباوه؛

دشمنان با استفاده از عنصر داخلی درصدد تضعیف جامعه هستند

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:: دشمنان با استفاده از عنصر داخلی درصدد تضعیف جامعه هستند و سرمایه گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند و ما هر جا با شکست‌هایی مواجه بودیم از طرف عنصر داخلی بوده که از خارج و توسط دشمنان حمایت شده است.

دشمنان با استفاده از عنصر داخلی درصدد تضعیف جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، بیژن نوباوه شامگاه یک‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل اظهار کرد: دشمنان با استفاده از عنصر داخلی درصدد تضعیف جامعه هستند و سرمایه گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند و ما هر جا با شکست‌هایی مواجه بودیم از طرف عنصر داخلی بوده که از خارج و توسط دشمنان حمایت شده است.

وی افزود: امروز دشمنان و استکبار جهانی نخوابیده‌اند و چشم دیدن قدرت و اقتدار ملت ایران را ندارد و باید همگان هوشیاری لازم را داشته باشیم و یکی از نیازهای اساسی کشور این است که تفکر اسلامی به صورت کامل اجرا شود و بی‌شک هیچ مشکلی به وجود نخواهدآمد.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که در آمریکا مدت‌ها زندگی کرده‌ام مخالف برجام بودم چرا که واقف بودم آمریکا به دنبال منافع خود بوده و ما در برجام برخی از امتیازات خود را از دست دادیم که این به نفع کشورمان نبود.

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی و دشمنان به عظمت کشور ایران پی برده‌اند و متوجه شده‌اند ایران تمام معادلات دنیا را به هم ریخته و سرمایه گذاری کلانی برای جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد.

نوباوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای خبرنگار افزود: ما باید با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه دهیم چرا که امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده است.

خبرنگاری شغلی شریف و خطیر است

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: من به خبرنگار بودن خود افتخار می‌کنم چرا که خبرنگاری شغلی شریف و خطیر است و خبرنگاران باید با امانتداری در راستای مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات مردم گام بردارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه