English

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران خبر داد:

رتبه اول مازندران ازنظر تعداد اعضای خانه مطبوعات در کشور

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: مازندران رتبه اول تعداد اعضای خانه مطبوعات را در کشور دارد.

رتبه اول مازندران ازنظر تعداد اعضای خانه مطبوعات در کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان مازندران علی یوسفی در نشست نمایندگان  خانه مطبوعات استان مازندران با بیان اینکه مازندران، رتبه اول تعداد اعضای خانه مطبوعات در کشور دارد اظهار داشت: شهرستان‌هایی که بالای ۲۰ عضو داشته باشند، نماینده خانه مطبوعات در آن شهرستان از رابط تبدیل به نماینده می‌شوند و درصدد هستیم شهر به شهر ضمن اهدای احکام به نمایندگان خانه مطبوعات، نشستی با خبرنگاران داشته و از نزدیک مشکلات این خبرنگاران را بررسی کنیم.

وی افزود: همچنین به صورت ماهانه عملکرد نمایندگان خانه مطبوعات در شهرهای استان رصد می‌شود زیرا خانه مطبوعات از نظر وزارت ارشاد، تنها تشکل قابل تایید است و تاکنون ۱۶ مورد از وظایف اداره ارشاد به خانه مطبوعات محول شد و یکی از این ۱۶ مورد، معرفی خبرنگاران در نشست‌های خبری است و این مسئله باعث می‌شود بین خبرنگار بودن و نبودن فرد تفکیک قائل شویم.

یوسفی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی روزنامه‌نگاری از مقدمه دریافت کارت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری و از وظایف خانه مطبوعات است و ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی تحت نظارت خانه مطبوعات خواهد بود.

وی در مورد ساماندهی کانال‌های تلگرامی تصریح کرد: از استاندار مازندران تقاضا داریم، جلسه‌ای برای این موضوع برگزار شود و انتظار داریم دادستانی و فرمانداران به صورت قانونی با تخلفات آنان برخورد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه