English

علیرضا درویش نژاد:

خبرنگاران باید شناسنامه دار شوند

علیرضا درویش نژاد گفت: بر شناسنامه‌دار شدن خبرنگاران تاکید می کنم و رسانه باید بتواند مخاطب‌گرایی و شناخت ذائقه مخاطب را انجام دهد و این امر بسیار مهم محسوب می شود و تا زمانی که رسانه ها نسبت به این موضوع شناخت پیدا نکنند نمی‌توانند به توفیقات لازم برسند.

خبرنگاران باید شناسنامه دار شوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر حفظ جایگاه رسانه و خبرنگار عنوان کرد: باید با حفظ شخصیت و عزت رسانه‌ها مسیر جامعه را به سمت پویایی و رشد پیش برد.

علیرضا درویش نژاد بر شناسنامه‌دار شدن خبرنگاران تاکید کرد و با بیان اینکه مخاطب‌گرایی و شناخت ذائقه مخاطب امری بسیار مهم محسوب می شود و تا زمانی که رسانه ها نسبت به این موضوع شناخت پیدا نکنند نمی‌توانند به توفیقات لازم برسند، از پیگیری حل مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران خبر داد و تأکید کرد: مجموعه ارشاد از هیچ تلاشی برای حل مشکلات جامعه رسانه دریغ نمی‌کند.

وی از راه اندازی موزه رسانه در همدان خبر داد و عنوان کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور نیز در برنامه فرهنگی استان قرار دارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز از تدوین سند اطلاع‌رسانی استان با همکاری استانداری همدان خبر داد و گفت: در راستای رفع مشکل دکه‌های مطبوعاتی قراردادی که با مسئولان این دکه‌ها منعقد شده بود فسخ و قرارداد دیگری منعقد شد.

مهرداد حمزه از پیگیری برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور خبر داد و با بیان اینکه طرح جشنواره به همراه فراخوان به اداره کل ارشاد استان همدان ارسال شده است، افزود: در صورت تامین اعتبار خردادماه سال آینده جشنواره مطبوعات غرب کشور برگزار می‌شود

وی از پیگیری برای راه اندازی مجتمع رسانه در همدان خبر داد و با بیان اینکه بارها این موضوع رسانه ای شده و شهرداری همدان چندین مرتبه در زمینه راه اندازی این مجتمع وعده داده است، گفت: متأسفانه تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

حمزه همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزشی زبان و نشست نقد و بررسی آثار خبرنگاران و نیز تور آموزشی و گردشگری برای اصحاب رسانه خبر داد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه