English

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان بیان کرد:

تامین اجتماعی اهداف اجتماعی و انسانی را دنبال می نماید

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان گفت: تامین اجتماعی ریشه در قوانینی مترقی داشته که اهداف اجتماعی و انسانی را دنبال می نماید.

تامین اجتماعی اهداف اجتماعی و انسانی را دنبال می نماید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمیل حق پرست در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت حوزه رسانه و نقش آفرینی فعالان این عرصه درحوزه های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته بمنظور تنویر افکار جامعه با بیان اینکه سازمانهای بیمه گر، حمایتی نیستند و ماهیتی محاسباتی دارند اظهار داشت: تامین اجتماعی ریشه در قوانینی مترقی داشته که اهداف اجتماعی و انسانی را دنبال می نماید.

وی با بیان اینکه در سازمان تامین اجتماعی مصادیقی همچون صورتحساب های سود و زیان و قیمت تمام شده معنا نداشته و تعهدات در قالبی تدوین شده بصورت تکالیف اجتماعی صورت میگیرد افزود: کارکرد اقتصادی سازمان نیز صرفاً بواسطه رسیدن به اهداف و نگهداشت و تولید ارزش افزوده برای آورده های حق بیمه مخاطبین برای سالهای آتی می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه اهداف این سازمان مادی نبوده و بدنبال پوشش حداکثری افراد جامعه می باشیم اظهار داشت: بیمه پردازی خود یک سرمایه گذاری برای ایجاد آرامش و امنیت خاطر است.

حق پرست با اشاره به برخی قوانین موضوعه که بعضاً سبب تهدیدهایی برای منابع سازمانی می گردد خاطر نشان ساخت: حمایت از سازمانی بزرگ و گسترده همچون تامین اجتماعی با مخاطبین چند ده میلیونی که تقریباً نیمی از کشور را در برمیگیرد در واقع حمایت و پشتیبانی از یک فرد و مجموعه نیست بلکه تلاش برای صیانت از تمامی جامعه است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دربخش دیگری از سخنان خود افزود: در یک نگاه اصولی و جامع به تامین اجتماعی، این امر بارز میباشد که دامنه اکثریت تعهدات ما بمنظور پوشش بیمه شدگان در شرایط اضطراری و دشواری های زندگی است که موضوعاتی همچون بیماری، حوادث، بیکاری، ازکارافتادگی و... ازجمله آنهاست.

کریم خرسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در این دیدار با تایید بر نقش و اهمیت تامین اجتماعی در جامعه، به برخی از دغدغه ها و مشکلات خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در زمینه امور بیمه ای اشاره و خواستار پیگیری و اخذ مشاوره های لازم در این زمینه گردید.

تلاش در راستای تعمیم پوشش معافیت بیمه ای با برخورداری از کمک دولت تا ٥ نفر برای پایگاههای خبری و سایتها وا مکان افزایش این سهم برای اصحاب رسانه تا ١٠ نفر از جمله موضوعات مطروحه از سوی نمایندگان خانه مطبوعات گیلان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی