English

رییس هیات تنیس استان اصفهان در گفتگو با موج:

ورزش تنیس قابلیت همگانی شدن دارد

رییس هیات تنیس استان اصفهان گفت: ورزش تنیس قابلیت همگانی شدن دارد وهمه سنین می توانند این ورزش را انجام دهند.

ورزش تنیس قابلیت همگانی شدن دارد

فرهاد رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد رحیمی اظهار کرد: ورزش تنیس قابلیت همگانی شدن دارد وطبق تعاریفی که برای ورزش همگانی شده شدت فعالیت بدنی در تنیس متوسط است، ریسک آسیب پایین است ،نیاز به مهارت پیچیده ندارد،همه سنین می توانند این ورزش را انجام دهند تنیس با این تعاریف مطابقت دارد.

وی افزود:از دیرباز ورزش در میان قشر خاصی از افراد جامعه وجود داشته است اما و کاربردش بیشتر در حوزه توانمند سازی بشر بوده وبرای آمادگی در جنگ ها ودرگیری ها از آن استفاده می شد با این وجود بسیاری از ظرفیت های ورزش برای انسان نامشخص بود.

رحیمی بیان داشت: با گذشت زمام کم کم ورزش وارد حوزه سلامت شد وبه اهمیت آن افزوده شد وبه تدریج جزو سرفصل های درسی قرار گرفت وهمچنین به عنوان رکنی مهم وسالم برای پر کردن اوقات فراقت وسرگرمی مردم شد.

رییس هیات تنیس اصفهان گفت: از زمانی که ورزش به عنوان رکنی مهم در حوزه سلامتی شناخته شد اهمیت دادن به آن افزوده شد مثلا در کشور های توسعه یافته 40درصد از افراد جامعه رژیم ورزشی دارند یعنی به صورت مرتب "150دقیقه ورزش با شدت متوسط در هفته"ورزش دارند.درحوزه اقتصادی نیزو به لحاظ گردش اقتصادی جزو 10 صنعت برتر است وپیش بینی می شود که تا 10سال آینده جزو 5 صنعت برتر در دنیا تلقی شود.

وی در خصوص ورزش تنیس در اصفهان گفت: در حوزه  سلامت وهمگانی فعالیت های بسیار خوبی شده وبا شعار تنیس ورزشی برای همه کار را شروع کردیم ودر مدت 6ماه نتایج خوبی به دست آوردیم.

رحیمی گفت:در هفته ورزش نمایش تنیس همگانی در جاده سلامت داشتیم که با استقبال خوبی مواجه شد وبیش از هزار نفر با ورزش تنیس آشنا شدند.

وی در زمینه استعداد یابی به صورت متوالی همایش های استعداد یابی مختلفی برگزار شد واغلب کسانی که به تنیس علاقه مند دراین همایش شرکت میکنند واستعداد یابی نیز می شوند.

رحیمی ادامه داد: در حال حاضر تعداد100  زمین تنیس در اصفهان وجود دارد.

رییس هیات تنیس اصفهان گفت: ورزش تنیس قابلیت همگانی شدن دارد وطبق تعاریفی که برای ورزش همگانی شده شدت فعالیت بدنی در تنیس متوسط است، ریسک آسیب پایین است ،نیاز به مهارت پیچیده ندارد،همه سنین می توانند این ورزش را انجام دهند تنیس با این تعاریف مطابقت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه