English

رئیس هیات تنیس استان اصفهان:

تنیس در دو بعد همگانی و قهرمانی ادامه پیدا می کند / تنیس اصفهان مدیون بزرگان این رشته است

رئیس هیات تنیس استان اصفهان گفت: سیاست هیات تنیس استان اصفهان پیشبرد این رشته در دو بعد همگانی و قهرمانی است به طوریکه در این مدت اندک ثمرات خوبی را برای استان کسب کرده ایم.

تنیس در  دو بعد همگانی و قهرمانی ادامه پیدا می کند / تنیس اصفهان مدیون بزرگان این رشته است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرهاد رحیمی در برنامه تلویزیونی ضربه آزاد بیان کرد: در حال حاضر مهمترین فعالیتهای هیات تنیس در دو بعد همگانی و قهرمانی در حال صورت گرفتن است و این فعالیتها با توان و تدبیر تیم فعال و پویایی این هیات که متشکل از افراد خبره و حرفه ایی است به روند خود به خوبی ادامه می دهد.

وی همچنین تصریح کرد: حوزه ورزش همگانی و قهرمانی دو مقوله ایی هستند که این هیات با توان هرچه تمام تر به آن پرداخته است و تا کنون در این دو حوزه عملکرد خوبی را ارائه داده است.

ورزش، تنها راه رهایی از فقر حرکتی

رحیمی پیشرفت تکنولوژی را عامل فقر حرکتی در میان مردم دانست و در این خصوص اذعان داشت: یکی از مشکلاتی که امروز گریبان مردم را گرفته است فقر حرکتی است که با پیشرفت تکنولوژی این مساله به طور مشهود گریبان مردم را گرفته و هر روز بر وخامت اوضاع افزوده می شود به همین منظور نهادهای علمی تنها راه رهایی از این معضل که بعضا باعث بیماری های مختلف در بدن می شود را رجوع به ورزش دانسته اند.

وی افزود: ورود مردم به ورزش می تواند نشاط و تحرک در جامعه را بالا ببرد و این مساله خود می تواند در توسعه آن کمک شایانی کند.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان ورود به ورزش همگانی را یکی از عامل های مهم ترغیب مردم به ورزش دانست و گفت: اجرای ورزش بخصوص تنیس به صورت همگانی جامعه را به سمتی می برد که نفرات بیشتری به سمت ورزش سوق پیدا کنند و در این خصوص هیات تنیس فعالیتهای خوبی را در طی مدت اخیر انجام داده است که در نمونه بارز آن می توان به همایش بزرگ تنیس همگانی در ناژوان اصفهان اشاره کرد که همزمان با هفته ورزش انجام و با استقبال گسترده ای از مردم روبرو شد.

وی ادامه داد: روند همگانی کردن ورزش تنیس سیاستی است که در کنار ورزش قهرمانی توجه ویژه ایی به آن شده است و این هیات درصدد است تا با برگزاری برنامه های متعدد تنیس همگانی در قسمتهای مختلف شهر و استان اصفهان به توسعه و وترویج ورزش بخصوص رشته تنیس کمک کند.

رشته تنیس

بزرگان تنیس آبروی این ورزش هستند

این مدیر ورزشی در میان صحبت های خود حضور بزرگان و پیشکسوتان رشته تنیس را عنصری مهم بر پیشرفت این ورزش بیان کرد و متذکر شد: ورزش تنیس رشته ایی است که می توان تعالی و پیشرفت آن را مدیون بزرگانی از جمله آقای مومن زاده، آقای خوروش، آقای پرورش و دیگر عزیزانی دانست که با تمام توان خود به رشد و توسعه این ورزش در طی سالهای اخیر کمک کردند و نگذاشتند که این رشته ورزشی در میان جامعه مقفول بماند.

وی عنوان کرد: هدف هیات تنیس استان اصفهان در دوره جدید حفظ ارزشهای گذشته و حراست از آن همچنین ادامه راه بزرگان تنیس است با این معیار که بتوانیم با استعانت از این ذخیره معنوی به توسعه هرچه بهتر تنیس در آینده کمک کنیم.

رحیمی فرصتهای موجود در تنیس را مورد بحث قرار داد و گفت: فرصتهای آشکار و شاید نهانی در تنیس استان وجود دارد که اعضای هیات تنیس سعی کرده اند با بهره گیری از توان و تجربه خود و همراهانشان به رشد و توسعه آن بپردازند. کسب عناوین قهرمانی متعدد در رده های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان در میان استانهای کشور همچنین استقبال بیشتر مردم از ورزش تنیس نشان از فعالیتهای گسترده تیم هیات تنیس در دوره جدید است.

برگزاری مسابقات پایان سال برای انتخاب تیم پایه استان اصفهان

این مسئول در بخش دیگر صحبتهای خود به قهرمانان موجود در تنیس اصفهان اشاره کرد و در ادامه گفت: تنیس استان از ملی پوشها و استعدادهای خوبی بهره برده است که در نمونه بارز می توان به شاهین خالدان و حمیدرضا نداف دو قهرمان حال حاضر تنیس ایران و آسیا اشاره کرد همچنین حضور پسران و دختران نوجوان و جوان قهرمان در استان که نتایج خوبی را در مدت اخیر در کشور کسب کرده اند نیز به عملکرد مثبت تنیس استان در طی سالها و حتی روزهای اخیر اشاره می کند.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان در پایان صحبتهای خود به اردوهای تیم های پایه استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کادر مجربی در حال برگزاری اردوهای تیم به صورت مستمر هستند که قصد داریم با برگزاری مسابقات رده های سنی در پایان سال تیم دختران و پسران را در استان مشخص کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی