English

مدیرکل هواشناسی کردستان خبر داد:

ورود سامانه بارشی از نیمه غربی کشور/پایداری شرایط یخبندان شبانه

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از اواخر وقت فردا پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده، با ورود سامانه بارشی از نیمه غربی کشور شاهد بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های استان هستیم‌.

ورود سامانه بارشی از نیمه غربی کشور/پایداری شرایط یخبندان شبانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رحیم صدیقی در گفتگو با رسانه های جمعی استان اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا روز پنجشنبه هوای نسبتا آرام و پایداری بر سطح استان حاکم است و پدیده قابل ملاحظه در این مدت در برخی نقاط پوشش ابر، غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد است.

وی افزود: از اواخر وقت پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده، با ورود سامانه بارشی از نیمه غربی کشور، شاهد افزایش پوشش ابر، مه، وزش باد گاهی شدید و به تناوب بارش باران و برف در ارتفاعات و گردنه‌ها  در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به شرایط یادشده و کولاک برف، مه و لغزندگی سطح جاده‌ها بخصوص در گردنه‌ها، ارتفاعات و مناطق سردسیر استان، اختلال در ترددهای بین شهری و روستایی در این مدت دور  از انتظار نیست.

صدیقی تصریح کرد: از لحاظ دمایی طی سه روز آینده تغییرات دمایی چندانی وجود نخواهد داشت ولی همچنان شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی بر سطح استان حاکم خواهد شد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه