English

طبق اعلام هواشناسی کردستان؛

آخر هفته و کاهش مجدد دمای هوا

آخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان کردستان نشان می دهد که دمای هوا از امشب بین چهار تا شش درجه سردتر شده و شرایط یخبندان به وجود می آید.

آخر هفته و کاهش مجدد دمای هوا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛کردستان در آخر هفته با افزایش سرمای هوا روبرو خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی کردستان با اعلام این خبر, گفت: همچنین طبق بررسی آخرین مدل های هواشناسی همراه با این سامانه بارشی وزش باد قابل ملاحظه و گاهی شدید پیش بینی شده که در ارتفاعات و گردنه ها امکان کولاک برف وجود دارد.

رحیم صدیقی ادامه داد: بر اساس این گزارش در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی در گردنه ها و بیشتر جاده های استان بویژه نواحی غربی استان به دلیل بارش، کولاک برف و کاهش دید بر اثر ایجاد مه پیش بینی شده است.

وی افزود: تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های پیش بینی وضع هوا نشان می دهد از صبح فردا نیز متعاقب عبور سامانه بارشی، دمای هوا 4 تا 6 درجه سردتر خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام پلیس راه کردستان از وضعیت راه های مواصلاتی سطح استان، تردد در محورهای مواصلاتی این استان با وجود ادامه بارش های برف و باران بدون هیچ مشکلی در جریان است .

کاهش دمای هوای نیز طی هفته جاری در استان کردستان کماکان ادامه داشته و به همین دلیل در بعضی از مناطق استان دمای هوا به منهای 17 درجه زیر صفر نیز رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی