English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان :

تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن، همزاد انقلاب است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن را همزاد انقلاب دانست و گفت: از آنجایی که آمریکا بعد از سقوط رژیم طاغوت مهره های خود را در ایران از دست داد پس از پیروزی انقلاب، فشارهای اقتصادی و تحریم ها را بر کشورمان تحمیل کرد.

تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن، همزاد انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز پنجشنبه در مراسم  عطر افشانی گلزار شهدا بهشت محمدی سنندج اظهار داشت: ایران اسلامی با مقاومت خود در برابر آمریکا به الگویی برای دیگر کشورها و آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت چپاول را در منطقه از آمریکا گرفت، افزود: مقاومت اسلامی در لبنان، سوریه و عراق با الگوگیری از نظام اسلامی مانع پیاده سازی توطئه ها و اهداف مورد نظر استکبار و رژیم صهیونیستی شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امنیت و ثبات موجود در کشور را ناشی از وجود رهبری عالیقدر و تابیعت مردم از ایشان دانست و یادآور شد: قدرت بازدارندگی کشورمان پشتوانه ای در راستای ایجاد امنیت پایدار و مانعی برای تعدی و تجاوز دشمنان است.

وی با بیان اینکه آمریکا را دشمن اول خود می دانیم، اضافه کرد: تا پای جان از تمام ارزش ها، سرزمین مان و امت های اسلامی در برابر استکبار دفاع کرده و مقابل آنها خواهیم ایستاد.

سردار رجبی تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن را همزاد انقلاب دانست و گفت: از آنجایی که آمریکا بعد از سقوط رژیم طاغوت مهره های خود را در ایران از دست داد پس از پیروزی انقلاب، فشارهای اقتصادی و تحریم ها را بر کشورمان تحمیل کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: مردم ایران قهرمانانه همگام با آموزه های اسلامی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و همه سختی ها را به جان خریده و تحمل کرده اند.

سردار رجبی اضافه کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، بهترین راه مبارزه با استکبار، خدمت به مردم و محرومان است و مسئولان باید این رویکرد را در راس برنامه های شان قرار دهند چرا که همه مشکلات ناشی از توطئه دشمنان نیست بلکه بسیاری از آنها به عملکرد ضعیف برخی مسئولان نیز بر می گردد.

در این آیین که آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز حضور داشتند مزار شهدا در آرامستان بهشت محمدی سنندج غبار روبی و عطر افشانی شد و حاضرین با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل یاد و خاطره شهدا را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامیداشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه