English

استاندار کرمانشاه:

مدیریت زلزله کرمانشاه الگوی کشور شد

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات استان در زلزله تأکید کرد: مدیریت زلزله کرمانشاه الگوی کشور شد و نه‌تنها رئیس‌جمهور بلکه باقی مسئولان کشور بر الگو شدن این عملکرد تأکید داشته‌اند.

مدیریت زلزله کرمانشاه الگوی کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست با بخشداران کرمانشاه در خصوص عملکرد مدیران استانی پس از وقوع زلزله تصریح کرد: روسای قوا و کمیسیون‌های مجلس هم عملکرد بی‌سابقه و مثبت استان در مدیریت بحران زلزله کرمانشاه را تائید کرده‌اند.

وی بابیان اینکه عملکرد بخشداران باید حس دولت داری مردم و سرمایه اجتماعی را تقویت کند، ادامه داد: پایه اصلی توسعه، امید است ازاین‌رو بخشداران باید انگیزه خود را تقویت کنند.

مقام عالی استان بیان داشت: در شرایط تحریمی، مدیرانی می‌توانند از بحران عبور کنند که تلاش شبانه‌روزی داشته و به تعبیر رئیس‌جمهور بیش از ۱۴ ساعت کار کنند. ازاین‌رو به تلاش مضاعف و شبانه‌روزی نیاز داریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تسریع در حل مشکلات زلزله‌زدگان در اولین ساعات پس از وقوع زلزله خاطرنشان ساخت: در زلزله غرب استان، از روز اول قرار بر ماندن در کنار مردم تا روز آخر بازسازی بوده است و ما اهل عکس و سلفی گرفتن نبوده‌ایم و مشکلات باقی‌مانده در بازسازی‌ها اگر پیگیری نشود در آینده مشکل‌ساز خواهند شد.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه یادآور شد: زلزله غرب استان، ۱۰ هزار میلیارد تومان بار مالی برای دولت داشته و به استان اختصاص‌یافته اما تبلیغ کافی برای آن نشده است لذا باید بابیان اقدامات و خدمات مردم را امیدوار کرد.

بازوند همچنین اظهار داشت: گازرسانی به ۲۶۴ روستا ابتدای سال بااعتبار ۱۵۶ میلیارد تومانی در نظر گرفته شد که بخشی از آن در هفته دولت شد و بخشی هم در دهه فجر انجام می‌شود و علیرغم تنگناها، هر انشعاب به‌طور متوسط ۸ تا ۹ میلیون اعتبار اختصاص‌یافته است.

سال ۹۸، برای کرمانشاه سال گردشگری و اشتغال است

استاندار کرمانشاه بیان داشت: سال ۹۸، برای استان سال "گردشگری و اشتغال" خواهد بود لذا بخشداران روی بوم‌گردی روستاها متمرکز شوند و در همین راستا تمام زیرساخت‌ها برای هدف گردشگری فراهم خواهد شد.

بازوند تأکید کرد: بخشداران از فرصت فضای مجازی برای بیان دستاوردها و اقدامات نهایت استفاده را ببرند زیرا نیاز به حضور مضاعف در این فضا احساس می‌شود.

مقام عالی استان تصریح کرد: در چهل‌سالگی انقلاب باید به گذشته افتخار کنیم و علیرغم سیاه نمایی‌ها و ناکارآمد نشان دادن سیستم، کارهای بزرگی انجام‌شده که نشان‌دهنده رشد و پیشرفت در شاخص‌های جهانی است. خدمات دوران پهلوی در بدنه جامعه بسیار کم بود اما امروز خواسته روستائیان اینترنت پرسرعت شده است.

بازوند افزود: تعبیر کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی را باید به فرهنگ عمومی و ادبیات مردم تبدیل کرد و این جمله برای ما رشد و پیشرفت می‌آورد لذا باید غبار کاذبی که روی ظرفیت‌ها و زیبایی‌های استان را گرفته زدوده شود.

وی گفت: در زلزله بحران عمیقی داشتیم که همراه با حواشی فراوانی شد اما با عنایات ویژه رهبری و کمک هیئت دولت و توجه رئیس‌جمهور یک فرصت ایجاد شد و امروز در سرپل، شهری جدید در حال احداث است.

استاندار کرمانشاه در پایان بیان داشت: رأی ۶۶ درصدی مردم به مقبولیت عملکرد استان در برنامه فرمول یک، معدل شعور مردم و دریافتشان از عملکرد مدیریت بحران زلزله بود و تاییدات رئیس‌جمهور در سالگرد زلزله نیز مؤید این عملکرد مقبول است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه