English

پایبندی به استاندارد باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی‌ شود

استاندار کرمانشاه گفت: پایبندی به استاندارد باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی‌شود چون عملکرد استاندارد در فضای مجازی به‌شدت توسط افکار عمومی رصد می‌شود.

پایبندی به استاندارد باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی‌ شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای استاندارد استان که با حضور پیروزبخت معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد در محل سالن تدبیر استانداری برگزار شد، افزود: اگر استاندارد به وظایف خود به‌درستی عمل کند، در بحران‌ها و حوادث طبیعی بار هزینه‌ها بر کشور، کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان ساخت: در تخریب مسکن مهر سرپل ذهاب در جریان زلزله آبان ۹۶ مهم‌ترین علت، عدم رعایت استاندارد در ساخت‌وساز و مصالح یاختمانی بود. حتی ساختمان‌های دولتی هم عملکرد خوبی از خود در مقابل زلزله نشان ندادند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: زلزله ۶/۴ ریشتری امسال نیز به‌خوبی اهمیت رعایت استاندارد را نشان داد و حتی یک واحد مسکونی از واحدهای ساخته‌شده توسط دولت در مناطق زلزله‌زده در جریان این زلزله تخریب نشد.

 وی اظهار داشت: فضای مجازی نظارت مردم بر عملکرد مسئولین را به‌شدت افزایش داده است و از این نظر، یک فرصت و ابزار کارآمد برای اصلاح امور است لذا رعایت دقیق استاندارد، اعتماد مردم به مسئولین را افزایش می‌دهد و در حمایت از کالای ایرانی نیز به‌شدت مؤثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه