English

استاندار یزد:

بعد از ۴۰ سال همه وظیفه داریم که نگاه دوباره‌ای به آن آرمان‌ها و اهداف داشته باشیم

محمد علی طالبی بیان کرد:در طول این ۴۰ سال با تمام فراز و فرودها، انقلاب در راستای تحقق اهداف خودش حرکت کرد و امروز بر بلندای جهان ایستاده و منادی مبارزه با استکبار و استبداد در جهان است.

بعد از ۴۰ سال همه وظیفه داریم که نگاه دوباره‌ای به آن آرمان‌ها و اهداف داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی امروز در نشست دیدار روحانیون و طلاب استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت:انقلاب اسلامیانقلاب ارزش‌ها بود و آرمان‌ها و اهداف بلندی با خود داشت.

وی خاطرنشان کرد: در طول این ۴۰ سال با تمام فراز و فرودها، انقلاب در راستای تحقق اهداف خودش حرکت کرد و امروز بر بلندای جهان ایستاده و منادی مبارزه با استکبار و استبداد در جهان است.

استاندار یزد با بیان اینکه این ایستادگی دستاورد بسیار بزرگی است که انقلاب اسلامی ایران به وجود آورده خاطرنشان کرد: این به واسطه حضور مردم در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب محقق شد.

طالبی عنوان کرد: بعد از ۴۰ سال همه وظیفه داریم که نگاه دوباره‌ای به آن آرمان‌ها و اهداف داشته باشیم تا بتوانیم آغاز ۴۰ ساله دوم را بر اساس چنین آرمان‌ها و اهدافی طرح‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب، بزرگترین سرمایه انقلاب این است که هیچ کسی در هیچ کجا اهداف و آرمان‌های انقلاب را زیر سوال نبرده و آنقدر آرمان‌ها و اهداف خوب بوده که جوابگوی نیازهای امروز ما هم هست.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: قطعا می‌توان با شعار وحدت و انسجام، برای سال‌های سال دیگر انقلاب برنامه تضمین شده داشته باشیم و بر همین اساس حرکت کنیم به همین دلیل باید در راستای برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه قدم برداریم.

طالبی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ما انسجام همه بخش‌ها، نخبگان، گروه‌ها و سلیقه‌ها در راستای تامین منافع ملی است بیان کرد: امروز با مشکلات و مسائلی روبرو هستیم که بیش از هر زمان دیگری صدای واحد از کشور را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه همه در جریان مسائل و مشکلات کشور هستیم، گفت: تحریم‌هایی که ظالمانه به کشور تحمیل شد و آسیب‌های آن همه محصول بازه خاص زمانی است که نمی‌توان مشکلات را برگردن فرد خاصی انداخت.

استاندار یزد افزود: برای رفع این مشکلات و عبور از این شرایط، همه باید پای کار باشند و در کنار مردم و مسئولان و روحانیون همه با هم در کنار یکدیگر برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم و آن انسجام و وحدت را داشته و بر این اساس حرکت کنیم.

طالبی گفت: بنای ما در استان این است که حاشیه‌ها را کم کنیم و خدمت به مردم پر رنگ شده و در خدمت به مردم همه جناح‌ها، افکار و اندیشه‌هایی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی هویت و فعالیت دارند به خدمت گرفته شوند.

وی ادامه داد: مردم نباید اعتماد و امیدشان نسبت به انقلاب و ارکان نظام را از دست بدهند و ما وظیفه داریم که در راستای امید آفرینی به جامعه تلاش نماییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه